• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit futuristische ding wekt de verwachting dat-ie de prints er letterlijk uit schiet. Nog nooit zo'n mooie gezien....graaaaaag op mijn bureau!
 
het is een must voor mijn studie en ik heb er geen n!
 
ik vind hem wel mooi, maar ik heb al een printer maar geen ruimte, zodat hij werkeloos in de hoek staat
 
Die printer zou perfect voor mij zijn, omdat mijn oude printer 2 weken terug is overleden aan een hartstilstand (slechte metafoor maarja :p)
Mijn oude was een HP Photosmart C4280, nogal oud en een nieuwe zou handig zijn om documenten en foto's uit te printen voor mijn studie.
 
Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom deze stijlvolle all-in-one printer straks op jouw bureau moet komen te staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze printer winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.


ncf.053.jpg

Edit: hardware.info heeft een review van dit apparaat geschreven en is er vrij enthousiast over.
http://nl.hardware.info/reviews/2495/lexmark-genesis-s815-review-stijlvolle-all-in-one

:surrender ik kwijl bijna van dit mooie apparaat,
 
Nadat de vorige all in one is gesloopt door een tweejarige technician hier in huis, stel ik de koop van een nieuwe al twee jaar uit...geen zorgen een kindvrije locatie is gereed!
 
Is echt een hebbeding die design all in one printer van Lexmark .
De mijne is al een tijdje chronisch ziek.
 
Ja, ik weet niet of ik in aanmerking zou komen.
ik heb een Lexmark en altijd goed mee gewerkt, maar helaas door ouderdom is hij niet meer in staat iets te printen. Centjes om direct een nieuwe te kopen ja die zijn er dus (voorlopig) nog niet. Maar als ik al die zielige verhalen lees, en die zullen best waar zijn, dan maak ik geen kans natuurlijk. Maar ik kan hem wel goed gebruiken, Ik ben druk met dia's scannen e.d. en dan heb je wel een goede printer nodig. Het lijkt er wel op dat het een goede printer is. Maar goed dat de gelukkigste mag winnen.
Ik was al blij dat ik een uitnodiging kreeg om mee te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ze zouden meer zo'n printers moeten maken, ik zou zeer bij zijn als ik deze
prachtige printer zou winnen! :biggrin:
 
Genesis S815: Simpel, indrukwekkend en markant.
Dat wekt voldoening
 
Onze printer is al e tijdje dood en we printen dus regelmatig bij familie en de buren printen. begint een beetje vervelend te worden, laatst m'n neef om 7uur s'ochtends wakker moeten bellen om te kunnen printen, kwam er ineens achter dat ik m'n verslag die dag moest inleveren ( ook natuurlijk een beetje mijn schuld door mijn slechte en chaotische planning)... dus een eigen printer zou we heel handig zijn!
 
Deze
supersonische printer
zou niet misstaan bij de nieuwe laptop van mijn dochter Annabel (12jr), hoeft ze de vaste printer in het thuisnetwerk niet meer te delen. Zij heeft de leeftijd voor de nieuwste gadgets op het gebied van printing ;-)
 
Mooie printer, maar aanschaf ligt buiten mijn budget.

Mvg Han
 
Al jaren doe ik mee aan allerhande verlotingen, maar kan me niet herinneren ooit iets gewonnen te hebben. Ooit moet toch de eerste keer komen en als het dan ook nog een goed ogende printer is, ga ik uit mijn dak.
 
Als student weinig geld heb en dit vooral moet besteden aan mijn studie (collegegeld etc.) ben ik niet meer in de gelegenheid om een nieuwe printer te kunnen aanschaffen terwijl de nood wel erg hoog is! (momenteel print ik bij me onderbuurvrouw, maar daar moet ik dus minimaal 2 uur aan de koffie voordat ik daar weer weg kan) deze printer bespaard mij veel tijd!
 
Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom deze stijlvolle all-in-one printer straks op jouw bureau moet komen te staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze printer winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.



ncf.053.jpg

Edit: hardware.info heeft een review van dit apparaat geschreven en is er vrij enthousiast over.
http://nl.hardware.info/reviews/2495/lexmark-genesis-s815-review-stijlvolle-all-in-one
dit is wel een mooi ding en een scanner en fax heb ik nog niet.
dus laat maar komen.
mvg bully.
 
Zo een stijlvolle printer winnen zou prachtig zijn.
:smile::smile:
 
Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom deze stijlvolle all-in-one printer straks op jouw bureau moet komen te staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze printer winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.



ncf.053.jpg

Edit: hardware.info heeft een review van dit apparaat geschreven en is er vrij enthousiast over.
http://nl.hardware.info/reviews/2495/lexmark-genesis-s815-review-stijlvolle-all-in-one

geweldig, wat een blikvanger,wordt ik erg hebberig van,te cool.hansvannunspeet@online.nl :busted:
 
Lexmark, zou mijn ""beste"" vriend kunnen zijn.
Omdat hij kan wat mijn vrienden Lex en Mark niet kunnen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan