• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Interessante prijs: een all-in-one printer die tegelijk ook functioneert als waterkoeler :)
Staat uitstekend onderop mijn computertafelhttp://nationaalcomputerforum.nl/images/smilies/smile2.gif
Ton
 
Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom deze stijlvolle all-in-one printer straks op jouw bureau moet komen te staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze printer winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.



ncf.053.jpg
Met winnen zou het nieuwe jaar goed beginnen.
 
Deze stijlvolle Lexmark zou fantastisch in mijn interieur passen, maar belangrijker nog is dat ik eindelijk nu wel eens van die haperende HP printers af wil.
 
:price:Ik heb zojuist bij onze Zweedse balletjes familieconcern een hoogglans wandmeubel aangeschaft (en met wat bloed zweet en tranen) in elkaar gezet waarin deze stijlvolle all-in-one printer perfect tot zijn recht komt!
 
Mooi, origineel design. Zou uitstekendpasssen op mijn bureay.
 
Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom deze stijlvolle all-in-one printer straks op jouw bureau moet komen te staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze printer winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.

3 seconden Flash Scan technologie
 
Ik wil hem heel graag winnen want ik ben er klaar voor om mijn HP printer in de kliko te gooien. DUSSSS....
 
Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom deze stijlvolle all-in-one printer straks op jouw bureau moet komen te staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze printer winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.



ncf.053.jpg
Nou, dit lijkt me een geweldige aanwinst.
Zeer stijlvol.
 
Nooit geweten dat er zulke geavanceerde printers bestaan. Een oude laserjet is
het enige waarmee ik mij behelp zo nu en dan. Dit fraaie apparaat opent weer
nieuwe perspectieven. Ik zou hem graag ontvangen.
 
Prachtig apparaat !
De mooite waard om mee te doen.
Ben aan een nieuwe printer toe.
 
Zou alvast ruimschoots volstaan om mijn honderden kiekjes te printen die ik gemaakt heb in de reis vanwaar ik net terugkom!
 
Marijn bedankt voor de tip, wanneer ik hem zou winnen, dan gaat de HP3210 door het raam naar buiten, vanwege de problemen met het papiertransport!
 
capricornus32

Het lijkt mij een heeeele mooie printer om te ruilen tegen mijn.reeds jaren, oude HP-printer!!
 
Deze stijlvolle all-in-one printer moet op mijn bureau komen te staan omdat deze een geweldige uitstraling en een mooi design heeft. Naast deze schitterende eigenschappen ook technisch in staat is om geweldige prints te kunnen maken, door oa de Flash Scan technologie, de PictBridge/USB-stick interface en 2 apparte geheugenkaartsleuven en 4 afzonderlijke cartridges heeft (CMYK). Daarnaast een duidelijk kleuren touchscreen met de nodige handige tools. Kortom, deze kan gewoon niet ontbreken op mijn bureau.

Groeten,
Hans
 
Breekt met de eentonige designs van de huidige printers
Lexmark kleurt je dag in deze crisistijd met design en kleur.:surrender
 
Kan iemand mij vertellen, waarom men deze combinatie NIET zou willen hebben??
 
Het lijkt me een meer dan prima printer voor de vrijwilligers van het verzorgingshuis Crimpenersteyn te Krimpen a/d IJssel.
Laten we eerlijk zijn: als leden van dit forum kunnen we ons zo'n printer best zelf wel veroorloven. De vrijwilligersorganisaties daarentegen moeten steeds meer met steeds minder middelen. Ik kan me geen betere bestemming bedenken.
Daarnaast is Lexmark een prima merk, heb er in het verleden meer dan goede ervaringen mee gehad:)
Gr. BTA
 
WAUW, gaaf ding. Ziet er mooier uit dan mijn HPdeskjet720c en ook nog kunnen scannen met een 10 megapixel camera. Omdat ik soms wat onregelmatige dingen moet scannen, grijp ik al vaal naar een digicamera, maar dat is ook niet alles, dus dit zou MIJN OPLOSSING zijn. Nieuwe printer en gemakkelijker scannen.
Nou Ik hou me aanbevolen voor dit apparaat. Zelfs de comsumentenbond is enthousiast.
gr. Chris :busted:
 
Ik weet wel iemand, die ik er een plezier mee zou doen, niet dat ze veel kan computeren, maar op 61 jarige leeftijd aap noot mies en verleden jaar leren lezen en nu een oude pc met Xubuntu 11.10 erop en in het tekenprogramma rozen en bloemen maken en uit willen printen, terwijl je 25 euro per week heb om te verteren, nou dan kom je niet aan zo'n mooi printer. Maar via mij dan wel, als...ik hem win tenminste.:surrender
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan