Advies Verschillende menus in WP

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Waarderingsscore
2
Punten
0
Hoi,

Ik ben op zoek naar een manier om verschillende menu's weer te geven op verschillende pagina's. Bijvoorbeeld op alle pagina's met de template single-regio.php Menu A, terwijl op de homepage Menu B weergegeven wordt.

Twee plugins heb ik al geprobeerd. Conditional menus en Widget Display Conditions. Bij de eerste werden menu's niet of niet juist weergegeven. Bij de andere plugin kon ik duidelijk aangeven wanneer een menu wel/niet weergegeven moest worden. Tot opeens toch twee menu's op dezelfde pagina werden weergegeven (beide op de homepage bijvoorbeeld).

Iemand die nog een ander idee heeft hoe ik dat kan doen?

Laatst bewerkt:

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Waarderingsscore
2
Punten
0
Vooralsnog heb ik het als volgt opgelost:

Code:
                                <!-- menu regiopagina's -->
                                 <?php if ( is_page_template('single-regio.php') ) :
                                 ?>           
                                                <?php wp_nav_menu( array( 'theme_location' => 'theme-regio' ) ); ?>   

<?php
                                    elseif ( is_front_page() && is_home() ) :
                                ?>   
                                                <?php wp_nav_menu( array( 'theme_location' => 'theme-landing' ) ); ?>   

<!-- menu page -->
                                <?php elseif ( is_page() ) :

?>
                                                <?php wp_nav_menu( array( 'theme_location' => 'theme-page' ) ); ?>

<?php endif; ?>

Dit werkt in elk geval. In de footer wil ik hetzelfde doen. Daarvoor heb ik ook drie locaties (met unieke namen) gemaakt, maar dit werkt (dan weer) niet. Iemand een idee waar dat door kan komen?

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan