• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verschillende vragen over win 98 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibrahimbenyahya

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2008
Berichten
303
Waarderingsscore
0
Hallo ik heb een paar vragen waar ik niet uit kom:

-Hoe kan ik win 98 installen naar 256Kleuren. Het allerhoogste is 64 Kleuren. Kan dat uberhaupt wel.
-Kan ik win 98 z'n beeldverhouding vergroting naar 1024 x 768
-Waarom kan hij geen usb's lezen. Hij zegt drivers nodig. Maar waar haal ik ze vandaan, als het niet via internet kan want ik heb ok een driver nodig voor mijn PCI Card (ethernet card)
-Kan ik de taal van win 98 veranderen naar nederlands. Hij staat nu op engels.
-En is er een site waar ik gratis (freeware) spelletjes kan downloaden voor win 98.

Hartelijk dank als jullie de moeite willen nemen om deze anwoorden te beantworden.

pz ibrahim
\:surrender
 
haha.
Ja inderdaad het gaat over die laptop,
Het is een Compaq Armada 1750. Hij heeft 64 mb werkgeugen. HD is rond de 5 Gig. En ik wil mijn laptop gebruiken voor schooldoeleiden. En ik wil hem ook graag meneemen naar vakantie. Dan kan ik er spellen op zetten. Maar ze zeggen telkes 256 kleuren nodig. En wat is generetic type
 
Hallo Ibrahim, ik krijg Resultaten voor "compaq armada 1750" (33 producten) dat als antwoord.

Graag volledige type-aanduiding, indien dat onderop via een Compaq sicker te lezen is!
 
Wast bedoel je precies dat typ ik het wel. Heb de laptop voor me.
Mischien bedoel je : Armada 1750 6300/T/4000/D/0/3
En wat is generetic type
--- automatische edit ---
En wat is generic type
Hoe kan ik nou mijn kleuren veranderen naar 256K. Of mijn beeldscherresolutie veranderen naar 1024 x 768
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn dit de drivers voor de beeldschermresolutie of voor de vergroten van de kleure. Of moet ik ze gewoon allemaal instaleren. En heeft u ook een driver voor een PCI moden card
 
Alle drivers natuurlijk installeren.

Wat die PCI-kaart betreft: bij Software - Solutions vindt je PC Card SmartCard Reader Software Support

Ga ook naar de Windows Update met je notebook, als het straks internet heeft; alle systeem- en beveiligingsupdates die zijn uitgebracht, staan nog steeds klaar!
 
Nou war je de driver vind. De beschrijving van jou waar die is snap ik niet. En ik heb een driver geinstaleerd voor de beeldscherm maar ik zie geen verandering van beeldschermresolutie en aantal kleuren
--- automatische edit ---
Miscien kan mij computer alleen maar 640 x 480 aan. Maar dat is raar want in puppy linux kon het wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben je nu wel of of niet naar de link gegaan, die ik je gegeven heb.
Op die pagina, als je iets naar beneden scrolt, dan vind je daar de specifieke update voor PCMCIA (=PC-card)
 
Ja ik zie hem al.
Maar ik heb nu het progje COMPAQ SETVIDEO genstaleerd. En heb al die dingen ingesteld. Maar ik zie helmaal geen verandering
 
Beeldscherminstellingen aanpassen:

klik met rechts ergens op je bureaublad en kies in het contekstmenu >Eigenschappen.
Nu start het venster Eigenschappen voor Beeldscherm op.
Kies de tab >Instellingen, knop >Geavanceerd.
In het nieuwe venster Eigenschappen (jouw videokaart) klik op de tab Adapter en dan de knop Alle modi weergeven.
In het nieuwe venster Alle modi weergeven klik je die resolutie aan, die jij wil gebruiken!
Klik daarna in hetzelfde venster op OK.
Klik in het venster Eigenschappen (jouw videokaart) achtereenvolgens op Toepassen en OK.
Klik in het venster >Eigenschappen voor Beeldscherm evenzo achtereenvolgens op Toepassen en OK.
 
waar staat alle modi
\\
--- automatische edit ---
voor de duidelijkheid als ik kan kiezen tussen colors zie ik alleen maar 16 col. en 2 col.
Bij beeeldschermresoltie zie ik alleen 640 by 480
 
Laatst bewerkt door een moderator:
deze heb ik geinstaleerd
zijn er nogg al andere mogelijkheden. Wzant als ik SETVIDEO open dan kan ik kiezen tussen verschillende beeldschermresoluties en aantal kleuren. Maar als ikdan OK druk verandert er helemaal niks
 
Probeer het op de wijze zoals ik eerder heb beschreven; voordat je op de knop Geavanceerd klikt, kijk dan eerst of in dat scherm middels de schuifknop enz. er iets te veranderen is!
 
maar ik zie nergens alle modi's ( mijn OS is in het engels)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan