• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verschillende vragen over win 98 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die krijg je pas te zien als je op de knop Geavanceerd en dan de tab Adapter aanklikt!
 
HEb ik gedaan maar ik zie het nergens
Als ik adapter aanklik is de enige knop die ik zie ''CHANGE''
 
Update Device Driver Wizard
hij zoekt drivers
 
Klik Deze computer met rechts aan en kies Eigenschappen.
Klik op de Tab Hardware.

Hoeveel gele tekens staan er in Apparaatbeheer?
En bij welke apparaten?
 
Nergens
--- automatische edit ---
Kan je berhaupt wel win98 veranderen naar 1024 x 768 f veranderen naar 256 Kleuren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gezien de problemen alleen al met de beeldinstellingen - weet je wel zeker dat het oude notebook nog wel 100% in orde is?
 
Ik ga win98 gewoon opnieuw instaleren.
En dan zie ik wel of het aan de isntalatie loag. En dan doe ik alle oties die je mij gegeven hebt opniew.

DANKJEWEL VOOR AL JE MOEITE
 
Hij doet het alsnog niet na een schone instalatie. En ik heb hem zelf met een andere cd geinstaleerd, daarmee doet hij het ook niet. En ik heb het ok nog geprobeerd door een iso vanaf the piratebay te downloaden en dan te branden doet het alsnog niet. Ik weet zeker wete dat het kan want bij puppy linux kon het wel.
Heb je nog andere oplossingen. Als de beeldschermresolutie niet kan mischien het aantal kleuren 256 K

pz ibrahim
 
Hallo Ibrahim, nee je topic is nog niet gesloten.
En nee, ik ben niet 24 uur per dag online op dit forum.

Waarschijnlijk - en daar ga ik van uit, heeft dat tien jaar oude notebook gewoon zijn beste tijd al achter de rug!

En anders installeer je weer puppylinux!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan