Vervanging Microsoft Picture manager

astro

Bekend gezicht
Sinds de aanschaf van mijn nieuwe laptop met Windows 10 mis ik Microsoft Picture manager. Heeft iemand een goed alternatief? Ik mis vooral het verkleinen van de foto's in de nieuwe Foto app. Of mis ik wat en kan het daarin wel?

astro

Bekend gezicht
@Emi Duidelijk hoe ik Microsoft Picture manager weer terug krijg. Ik zie wel dat het programma dan veel ruimte inneemt. Krijg ik dan toch veel extra's mee ook al vink ik niets aan behalve Picture manager?

astro

Bekend gezicht
@quandor Dat is op zich ook wel een goed idee wellicht. Ik had er nog niet mee gewerkt. Klopt het dat ik de functie Canvas dan moet gebruiken en dan aanvinken dat ook meteen de afbeelding verkleind wordt?

@quandor Klopt het dat ik de functie Canvas dan moet gebruiken en dan aanvinken dat ook meteen de afbeelding verkleind wordt?
Correct.

Als hetgeen jij in je startbericht noemde één van de belangrijkste dingen voor je is, dan zou ik geen software van derden gaan gebruiken. Paint 3D voldoet in ruime mate aan je behoefte(s) en met Paint 3D kun je (uiteraard) nog veel meer dan alleen verkleinen.

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan