• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verveling!

• Onderwerp starter Onderwerp starter FoxHunter
  • Startdatum Startdatum
F

FoxHunter

Gast
Nou, verveling.....

Zit op stage in Duitsland en heb totaal niets te doen. Beetje achter het internet omdat men geen werk heeft. Heel erg leerzaam allemaal.

Ik kan helaas helemaal niets. Heb geen java, kan het niet instaleren, dus spelletjes en dat soort dingen kan ik ook niet doen. Dan maar een beetje forums bezoeken.

Heeft iemand nog enige sugesties voor mij, of eventueel iemand die me een beetje bezig houd door hier in deze topic nog het een en ander te posten haha.....

Barst los... Ik luister en antwoord :D :D

Hou Foxhunter :D

mss kan je hier wel al iets vinden om de verveling tegen te gaan :rolleyes: :D

klik

;)

haha thanks. Zolang het niet met Java werkt heb ik er ook nog eens wat aan, ik gaat eens kijken wat het is. Pfff, mensen die nog wat leuks te vertellen hebben haha :P

Ik zal ze eens bekijken. Gaat er meteen mee beginnen, laat wel weten hoe het afgelopen is haha B)

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan