• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

verwijderen corrupt programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antiproof

Nieuw lid
Lid geworden
19 aug 2007
Waarderingsscore
0
Hallo medecomputeraars,

Er staan nog steeds in het Configuratiescherm > Software, een programma in die ik geprobeerd heb te denstalleren, maar toch nog in de lijst voorkomt.

Als ik op de C schijf kijk, dan staat daar onder Program Files wel de map Musicmatch. Het uninst.isu (waarschijnlijk uninstall) bestand kan ik niet openen.

Heeft dit iets te maken met HKEY Windows registry? Wie kan mij op weg helpen? :frusty:

Inmiddels ben ik er al zelf achtergekomen wat de oplossing is. Heb de PC opnieuw opgestart, desbetreffende map op de C schijf verwijderd. Dit keer kon dat wel. Kwam meteen in de prullenbak!

Wel raar dat het niet meteen pakt en dat er foutmeldingen komen. Op de normale manier via Configuratiescherm > Software ging niet. Na het verwijderen stond het programma nog in de lijst. Weer opnieuw opgestart en de vermelding in de lijst is weg.(Y)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan