• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Verwijderen suggesties.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sperwer

Gevestigd lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
335
Waarderingsscore
6
Ik heb een samsung tablet van iemand overgenomen.
Als ik een app opstart b.v. van AH maar ook bij andere en ik wil iets opzoeken dan verschijnt er een toetsenbord op het scherm met daarboven een lijst met suggesties die niets met die app te maken hebben. Zoals een mij onbekend emailadres en allerlei woorden waaronder enkele obscene.
Hoe krijg ik die suggesties weg?
 
Klinkt meer als een virus achtig probleem.
Maar misschien is het ook een automatische aanvulling met eerder ingevulde woorden en dat e-mailadres.
Heb jij of de persoon de tablet niet eerst teruggezet naar fabrieksinstellingen?
Wat voor Samsung tablet is het eigenlijk?
 
Bedankt voor de reactie.
De vorige eigenaar heeft al zijn persoonlijke informatie er af gehaald en de meeste app's verwijderd. Hij en ook Ik hebben geen terug naar de fabrieksinstellingen gedaan.
Ik heb nog gesproken met de vorige eigenaar, een oud-collega, en die herkent de suggesties en ook het emailadres.
Hij zou ook niet weten hoe deze suggesties te verwijderen.

Het is een Galaxy Tab S2
Androis-versie 7.0.
 
Ook kun je eens kijken of er G-board op zit.
Dit is een toetsenbord van Google en daarin kun je de opgeslagen woorden verwijderen.
 
Ik heb: ga naar Instellingen > Apps > Klik rechtsboven op de 3 puntjes > systeem-apps weergeven > Samsung-toetsenbord. Klik op Gedwongen stoppen > Opslag > Cache legen en gegevens wissen, herstart het toestel.
Het probleem is opgelost.
Nogmaals mijn dank.
 
Mooi dat het is opgelost, ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan