• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verwijdering account door reclame

Roxmarie

Gewaardeerd
Lid geworden
3 jul 2010
Berichten
1.608
Waarderingsscore
233
Omdat ik meestal op mijn telefoon dit forum bezoek en het hier niet mogelijk is een add blocker in te zetten. Is het forum totaal onleesbaar geworden. De blokken met reclame staan precies over de zoeken onderdelen van bet forum heen. b.v. klikken op nieuwe berichten werkt totaal niet meer Echt onwerkwerkbaar. Ik snap dat er geld verdiend moet worden maar kennelijk wel ten nadele van een goede mobiele werking van het forum. Bedankt voor de geboden hulp.



 
Je bent niet de eerste met deze klacht. De instelling "automatische reclame" van Google veroorzaakt een reclame display op de gekste plekken.
 
Wel jammer om je lidmaatschap op te zeggen enkel en alleen vanwege de advertenties.

Ik gebruik AdGuard als adblocker op mijn iPhone. Ik zie daardoor geen advertenties, behalve op websites die ik als uitzondering heb opgenomen.
AdGuard is er ook voor Android: Ad blocker voor Android | Advertenties blokkeren op Android met AdGuard
Nadeel is dat er geen adblockers in de winkel van Google (Google Play) staan, maar hier vind je instructies om AdGuard te installeren op een Android smartphone: Installation | AdGuard Knowledgebase
 
Wel jammer om je lidmaatschap op te zeggen enkel en alleen vanwege de advertenties.
Het is niet de eerste. Het is eerder jammer dat er niets aan gedaan wordt door de eigenaar om dit tegen te gaan. Als je gewoon die automatische ads uit zet is het probleem over en kun je nog altijd overal reclames zetten op de site.
Scheelt vrijwel niks aan inkomsten.
 
We gaan er nogmaals aan werken en komen erop terug.
 
Helaas wordt het nog niet opgepakt zoals wij hadden gehoopt. Hopelijk wordt het nu wel snel aangepakt.
 
Mat een juiste adblocker zie je ze niet....
 
Er zijn ook mensen die sites en forums best wel willen steunen door de blockers niet te gebruiken, maar dan moet het wel een beetje normaal blijven.
 
Ik wil best lid blijven, maar enkel op de smartphone is het forum dus slecht te bezoeken. Ik zal de tip

Eens uitproberen, dankjewel hiervoor.
Jij gebruikt toch Firefox voor de pc?
Bij de Android versie zit standaard Ublock, die moet je alleen even aan zetten.
Die gebruik ik namelijk ook voor dit soort problemen.

Open Firefox, dan de 3 puntjes, add-ons en daar vindt je Ublock Origin.
Daar vind je trouwens ook Adguard mocht je liever die willen proberen.
 
Zit die standaard erin op Android, Ublcok? Nooit geweten! Ik ga het bekijken. Nu kan ik alle berichten goed lezen, op de pc, doet Ublock goed zijn werk.

Dankjewel dat werkt geweldig! Handig :)
 
Ja het zit een beetje verstopt, maar dan heb je geen last meer van reclames :)
 
Ik heb er eerder wel naar gekeken toen was deze add-on er nog niet. Fijn dat hij er nu is. 🤗
Mijn account mag blijven.
Ga zo door met jullie goede werk. 👍
Fijn dat je blijft.
Ze zijn op de achtergrond bezig om het op te lossen, ik kan alleen niet zeggen wanneer het is opgelost.
 
Topic verplaatst naar schakel mod / admin in.
 
Klopt, het team had alleen gehoopt dat het al was opgelost.
 
Er zijn nu eenmaal zaken waar jullie zelf helaas niets aan kunnen doen en soms wat schoppen onder het achterste elders benodigd. :)
 
Er zijn inmiddels concrete zaken veranderd. We vernemen graag van jullie hoe het nu wordt ervaren.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan