• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verzoek systeem om nummers (liedjes) aantevragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ebbe Broersma

Nieuw lid
Lid geworden
23 jan 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo Mensen van het forum,

ik heb een een klein probleem waarmee Google helaas niet mijn beste vriend bleek te zijn (helaas).
ik ben namelijk een website aan het maken voor een radiostation en er is 1 ding dat niet helemaal wil lukken dat is namelijk een verzoekjes systeem om een nummer aan te vragen, ik weet dat dit kan door middel van een php script en te sturen naar een mail, maar is het ook mogelijk om het niet naar een mail te laten sturen, maar naar een bestand die kan worden gezien in een controle paneel in een beveiligde omgeving voor de dj's(die is er al).

Natuurlijk heb ik al meerdere ding gezocht op het internet maar zowel als in het Nederlands en het Engels, heb ik niks kunnen vinden waar ik iets van snapte. (ik ben namelijk gewoon voor de leuk bezig en mijn en mij zelf html css en php aan het leren).

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alvast bedankt, Ebbe Broersma
 
Jij had jouw vraag in het handleidingengedeelte gepost - dat is niet de bedoeling!
Daarom dat ik jou discussie verplaatst hebt.
 
Maak jij gebruik van een systeem in samenwerking met een SQL database? Dan kan je het namelijk als volgt doen: aan de voorkant vult men een formulier in. Na op de knop verzenden te hebben gedrukt wordt het formulier in de database gepompt. Aan de achterzijde is degene die de berichten moet lezen ingelogd. je maakt het dan zo dat op die pagina de database wordt uitgelezen. Niet in zijn geheel natuurlijk maar de velden die nodig zijn. Dat doe je dan met een speciale optie zodat de pagina automatisch ververst bijvoorbeeld om de seconde. Zo ziet degene die dat moet zien de aangevraagde nummers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan