• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Video insluiten website

Status
Niet open voor verdere reacties.

markvelde

veldesign
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
818
Waarderingsscore
6
Beste,

deze video:<iframe width="560" height="315" src="View: https://www.youtube.com/embed/hTyCLMA90xM
" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
wordt op mijn website geplaatst. Als ik de video wil zien krijg ik de melding 'video niet beschikbaar'.
Moet er nog iets anders bij geplaatst worden om de video wel te kunnen afspelen op mijn site?

Alvast bedankt, mark
 
Je zult het HTML-bestand waarin deze code staat, waarschijnlijk vanaf jouw pc (lokaal) draaien i.p.v. vanaf de webserver. Je dient het bestand dus eerst te uploaden. Ik heb het zojuist hier getest en lokaal werkt de video niet (video niet beschikbaar), maar wel als ik het HTML-bestand heb ge-upload naar mijn webspace.
 
Hallo, heb de video's gedownload en in mijn map opgeslagen.
Ingesloten in mijn html code werkt het offline perfect.
Mijn code:
<video width="150" height="150" controls>
<source src="mijn muziek" type="video/mp4">
</video>

Bedankt voor je reactie, opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan