• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Video kaart werkt opeens niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaydeecazaux

Nieuw lid
Lid geworden
12 nov 2022
Berichten
6
Waarderingsscore
0
pc gaat opeens uit en wanneer ik de pc aandoe werkt alles behalve mijn videokaart heb dit probleem nog nooit gehad misschien heb ik niet genoeg watt in mijn voeding gtx 1650 amd ryzen 5600x 550watt 16gb met waterkoeling
 
Je hebt in een ander topic al een vraag gesteld over die 550W voeding, misschien daar eerst eens op antwoorden (merk en type van voeding). Waarschijnlijk heeft dat ook met probleem in dit topic te maken.
 
Da's al een heel oude (12 tot 14 jaar oud) en voldoet niet meer voor moderne moederborden (niet voldoende aansluitingen). Ook mede door het gebruik van een AMD cpu en waterkoeling, denk ik dat je beter een nieuwe (modulaire) voeding aanschaft van 650 of 750 watt. Dan zijn al je problemen meteen van de baan.
 
Ik heb een andere besteld eergisteren en is net toegekomen en ik heb al de kabels ingestoken maar nog steeds werkt mij videokaart niet Thermaltake Smart RGB 600W PSU / PC voeding dit is de nieuwe voeding
 
Videokaart voeding ook goed aangesloten? Ik veronderstel dat dit op het nieuwe moederbord aangesloten is, kijk ook eens naar de case connectors (die kleine fijne draadjes voor power, start, ledjes) of die ook goed zijn ingestoken.
 
Ja alles draait en lichtjes gaan ook mar het enige probleem is dat mijn gpu niets doet
 
Dan moet ik zelf even verder gaan spitten, misschien iemand anders hier nog ideeën? Je hebt toevallig geen andere gpu liggen om te testen? Waar zit jij ergens B/NL locatie?
 
Oei, da's een beetje te ver voor mij om even te komen kijken en ter plekke een oplossing te zoeken/vinden. Ik zit in Wuustwezel (boven Antwerpen) en naar Oostende is iets te ver met de fiets ;-)
 
We spreken hier toch over die GTX 1650 videokaart, he, en niet de video op het moederbord?
 
Hmm, vreemd. De meeste standaard GTX 1650 kaarten verbruiken zo weinig stroom dat ze eigenlijk alleen toekunnen met de stroom die de PCI-e bus kan leveren (75W)
Als het een GTX 1650 Super of TI betreft, die hebben wel een extra voeding nodig.
Ik vermoed eerder dat de videokaart het zelf opgegeven heeft, heb je toevallig een andere videokaart liggen die je in de pc kunt testen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan