• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost video maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluspower

Junior lid
Lid geworden
18 jan 2020
Berichten
87
Waarderingsscore
13
Onlangs zag ik op het nieuws een video-reportage die 10 minuten duurde. Ik heb deze opgeslagen op een USB. Er stond bij dat het een Micrsoft Edge HTML Document was. Bestaat de mogelijkheid om er een fragment van 3 minuten uit te halen in een afzonderlijke video. Omdat het opnieuw éénmalig is wens ik geen programma aan te kopen.
 
Ik heb zelf geen ervaring met dit soort dingen, maar ik weet dat Vlc Player ook enkele opties heeft en gratis is. Hopelijk is dit wat jij zoekt.

Download link
Uitleg om video`s te bewerken.
 
je heb in feite geen video gedownload ...wat jij bezit is namelijk een html code of anders gezegd een url naar een stream of een video ingebakken in een bepaalde site ..
wil jij een fragment van 3 minuutjes er uit hebben gebruik je best een screenrecorder die ook het geluid op kan nemen terwijl je bekijkt neem je dan enkel deze 3 minuutjes op ..

*indien je zoekt op de ashampoo snap3 (welke gratis is maar verouderd aangezien snap 10 al bestaat ) dan zou je deze 3 minuutjes rechtstreeks kunnen opnemen .. en hoef je niet eerst de gehele video op te nemen om deze achter af te gaan bewerken .
 
Het verhaal werd uitgezonden door VTM en was eveneens zichtbaar op de site van Het Laatste Nieuws. Op VTM is het filmpje niet meer beschikbaar. Wel op de site van Het Laatste Nieuws.

DPG Media Privacy Gate V

vooral het filmpje zou ik graag apart hebben.

Ik heb het programma ashampoo snop 3 niet gevonden, maar wel op dezelfde site Photo Optimizer 2020 gedownload maar het lukt niet.
 
over welk filmpje gaat het dan want deze met de zeldzame oogziekte duurt maar 1.54minuut
*zag pas later dat ashampoo snap 3 niet meer aangeboden word .
 
Iedereen bedankt voor de nuttige informatie. Het probleem is opgelost.
 
Roxmarie heeft het video-verslag omgezet. (zie hoger)
 
de TS spreekt over een fragment van 3 minuten het filmpje betreffende de oogziekte duurt echter nog geen 2 minuten dus over welk filmpje gaat het dan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan