• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Video oplossingen voor kantoor, wat is er mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sophie-98

Nieuw lid
Lid geworden
25 jan 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal,

Ik heb een ICT vraag. Ik heb een online marketing agency en heb een fysiek kantoor. Als eigenaresse vind ik het fijn om nu toch op kantoor te werken (en werknemers werken thuis). Ik heb een aantal belangrijke online meetings en presentaties en wil dit niet alleen via een slechte webcam doen. Ik heb bedrijven gezien die bijvoorbeeld video-oplossingen verzorgen voor kantoren. Alleen weet ik niet of ik het eventueel zelf kan instellen en welke apparatuur hiervoor wordt aangeraden (om kosten te besparen).

Ik wil niet afhankelijk zijn van andere mensen die de apparatuur moeten instellen, bijhouden tijdens de meeting, etc. want dat vind ik teveel gedoe. Hebben jullie nog enige ideeën voor meetings en presentaties?

Alle ideeën worden gewaardeerd!
 
Hallo,

Wij vergaderen op het werk of thuis met Google meet, dit werkt voor ons zeer goed, zeker met de Google agenda gecombineerd.
Inloggen kan via telefoon, tablet en laptop/pc/Beamer.
 
Dat is inderdaad een fijn platform, bedankt voor de tip! Ik bedoel echter dat ik zelf graag professionelere meetings of presentaties zou willen geven. Bijvoorbeeld dat ik sta of zit, vrij kan bewegen en zaken kan laten zien waar ik zelf in beeld ben. Niet dat ik alleen met webcam achter de computer zit.
 
Ik ben er zelf geen gebruiker van, maar zoals in jou link zou dan een optie kunnen zijn.
Dit zou zelf te regelen moeten zijn lijkt mij.
Lees dit anders eens door, ook helemaal onderaan de pagina
 
Een goede camera en microfoon scheelt een stuk.
een camera die gezicht detectie heeft en dit automatische enigszins kan volgens is er ook nog wel
maar een camera die snapt dat je iets wil laten zien en dat dan goed in beeld brengt gaat niet lukken.

dan moet je eert het ding zelf goed afstelen een keer proberen en daarna pas live gaan of de camera door een ander laten bedienen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan