• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

videokaart, een goedkoop alternatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

herman0002

Junior lid
Lid geworden
22 jan 2017
Berichten
76
Waarderingsscore
0
Geacht-forum,

weet iemand misschien of er voor games te spelen een goed en goedkoper alternatief inplaats van de dure GEFORCE GTX 1650 OF DE RADEON kaarten?
en waar kan ik ze dan het beste kopen?

met vriendelijke groet

Herman
 
Ik heb de titel van je topic aangepast ter verduidelijking en het topic op de juiste plaats gezet.
 
Of er een alternatief is, is geheel afhankelijk welke spellen je wilt spelen en met welke instellingen.
Ook de nieuwste spellen kun je in een wat mindere kwaliteit spelen, maar jij moet bepalen of je dat wilt.

p.s. een gtx 1650 is al wel 'erg' oud en achterhaald.
 
Of er een alternatief is, is geheel afhankelijk welke spellen je wilt spelen en met welke instellingen.
Ook de nieuwste spellen kun je in een wat mindere kwaliteit spelen, maar jij moet bepalen of je dat wilt.

p.s. een gtx 1650 is al wel 'erg' oud en achterhaald.
Ik heb hier een 1070ti en dat is, gezien de leeftijd zou je zeggen van wel, echt nog niet achterhaald hoor...
 
De GTX 1650 komt uit 2019, om die nu oud te noemen?

De prijzen van videokaarten zijn door het crypto minen belachelijk hoog geworden, zal of de hoofdprijs betalen of wachten worden.
 
Nee, maar als de GTX 1650 (uit begin 2019) al als een hele dure kaart wordt gezien dan zullen we het maar niet hebben over een recentere (b.v. GeForce RTX 3090) die toch ook al weer een ruim jaar oud is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan