• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Videokaart gezocht die Flight Simulator kan draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

dehoed

Nieuw lid
Lid geworden
16 jan 2010
Waarderingsscore
0
Goedemorgen,

Ik heb een vraag, kunt u mij advies geven, ik ben op zoek naar een videokaart waarmee ik FSX kan draaien. Er zit nu een kaart in Nvidia 8600GTX deze kaart geeft in de hogere instellingen van FSX een schokkerig beeld. Mijn systeem bestaat uit een moederbord Rampage Formula met een CPU Intel Core 2Quad Q9450 2,66 GHz, het geheugen 4x 1GB DDR2. Tevens heb ik van Matrox de TripleHad2Go omzo op drie 22" LCD schermen te kunnen werken. Ik denk dat de videokaart voor het draaien, in bijna de max instelling van FSX, te kort schiet. Ik hoor graag van u.

vr.gr.

Theo
:smile:

Re: Flight simulator

De HD58xx serie van ATI is zeer goed!

Ik ben helaas een beetje uit het hardware gebeuren, dus welke kaarten precies kan ik niet aangeven...

Welk budget heb je btw?

Bedankt voor de reactie,

Het budget ligt tussen de 100 en 200 euro.

vr.gr.

Theo

Hoeveel watt is je voeding?

Erg belangrijk gezien kaarten steeds meer vermogen vragen...
--- automatische edit ---
Voor dat geld heb je btw een HD5770 als zwaarste...

Je kan wel een HD4890 krijgen voor 160 euro, die presteert (dacht ik) beter dan een HD5770...

Hoe hij FSX draait, met een triplehead2go weet ik alleen niet...

ff offtopic, heb je er ook TrackIR bij?? :D Dat werkt volgensmij helemaal gaaf met drie schermen, heb zelf helaas het geld niet voor zo'n desktop :(
--- automatische edit ---
Misschien is dit wat voor jou...

Laatst bewerkt door een moderator:

Goedendag,

De voeding is A-type 500 watt. Een TrackIR heb ik niet, wis ook niet wat het was. In Google opgezocht, het is wel een zeer mooi en gaaf onderdeel. Wat het bij zal dragen aan de FSX kanik niet overzien, zoeken we later wel uit eerst de videokaart. Dat de HD4890 beter zou zijn dan de HD5770 is merkwaardig, waar zou ik dat kunnen lezen. Prijstechnisch is dat natuurlijk wel intresant.

vr.gr.

Theo:smile:

Ik kan je ten zeerste die TrackIR aanraden!! Nog meer dan nu een nieuwe videokaart!

Ikzelf heb TrackIR 4 Pro, en gebruik het in DCS Black Shark... Vanmiddag nog weer even een rondje gevlogen, en het blijft mooi...

TrackIR vervangt het rondkijken met knoppen, door het bewegen van je hoofd... Eerst voelt het wat apart, maar als je het gewend bent kan je niet meer zonder (serieus niet). TrackIR geeft je zo'n gigantisch gevoel van vrijheid in een game, daar kunnen (iets) betere graphics nooit tegen op...

http://shop.rightthing.nl/

daar komt die van mij vandaan, enige Nederlandse retailer dacht ik... Ze hadden het spul op voorraad, was de volgende dag geleverd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan