• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

videokaart moderne computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre240771

Nieuw lid
Lid geworden
25 apr 2018
Berichten
11
Waarderingsscore
0
heb een redelijk moderne computer, alleen de videokaart blijft een beetje achter bij de rest van de componenten. Welke videokaart kan ik het beste installeren op mijn pc?> er zit een radeon 4600 videokaart in. zelfs een spel uit 2013 wordt niet ondersteund en dit terwijl de computer in2015 gekocht werd.. wat is de beste? mijn budget: ongeveer 250 euro

gruesse, andre
 
Heb je meer specificaties van de computer? Info over de voeding?

En welke games speel je, of wil je spelen?
 
Pentium 4? Klopt dat? Wie heeft je wijs gemaakt dat dit een modern systeem is? Pentium 4 werd gemaakt in het begin van de 21e eeuw. Dit is gewoon echt heel erg gedateerd.

Pentium 4 voldoet niet eens aan de minimale eisen voor Farcry.

Met je budget kan je kijken of je een leuk gebruikt systeem op de kop kan tikken. Of losse onderdelen.
 
Zet de weblink van Speccy hier neer, zie m'n sig.
 
Dacht dat de computer nog redelijk up to date was. wat voor Pentium processor, of gehele computer, is nu dan redelijk modern|?

oh ja operator, verplaats dit topic maar naar een ander topic
 
Ik heb het andere topic gesloten.
 
Dacht dat de computer nog redelijk up to date was. wat voor Pentium processor, of gehele computer, is nu dan redelijk modern|?

oh ja operator, verplaats dit topic maar naar een ander topic
Voor meer info over de Intel processors. Zie bijvoorbeeld wikipedia:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Intel-processors
Je ziet dan ook dat de Pentium 4 modellen uit 2000 - 2005 komen.


Hoeveel budget zou je hebben voor iets anders?

Ben je handig met computer hardware. Ofwel; kan je zelf een computer assembleren en Windows installeren etc?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan