• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Videokaart nvidia GTX 1050

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin538

Gevestigd lid
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
393
Waarderingsscore
2
Ik heb een videokaart besteld, en deze wil ik graag plaatsen op een dual-core 2, nu is mijn vraag is dit mogelijk en gaat dit werken, zal de computer hier wel of niet op crashen? Wat voor computer het verder is doet er niet toe,

Het gaat er om dat het een processor is die dual Core 2 is.

Groet Erwin538
 
Zou gewoon moeten werken. Bedenk wel dat de gtx1050 een lichte kaart is voor de huidige games, dus verwacht geen wonderen. Voor diverse games zal je processor ook aan de lichte kant zijn.
 
Het gaat hier om de GYGABYTE NVIDIA GFORCE GTX1050 UHD, voor zogezegd een Intel Core I 7
 
Je had het over een dual-core 2, waarmee je waarschijnlijk een core 2 duo bedoelt. Nu heb je het over een core i7, wat ook nog vanalles kan zijn, van 920 tot 7700k.
 
Klopt maar dat is wat ik bij NVIDIA over deze kaart vind de reden dat ik er naar vraag is omdat mijn computer er de hele tijd op crashed heb 4 gb geheugen en Windows 10 32 bit
 
Je weet toch dat die videokaart nog een aparte voeding nodig heeft? Welk moederbord heb je?
 
Asus moederbord, maar wij hebben het probleem al opgelost, wij hebben bij Vobis hier even genformeerd en deze hebben gezegd dat dit moederbord deze videokaart niet aan zou kunnen, wij hebben nu een Intel Core I7 besteld, en krijgen deze volgende week binnen,
 
Moederbord kan het niet aan en je besteld een nieuwe processor? :)
 
Nog beter gezegd een nieuwe pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan