• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

alex159

Nieuw lid
Lid geworden
10 apr 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik heb mijn computer opgekuist en heb hier ook een hulpprogramma ("Advanced SystemCare 7") voor gebruikt, Het programma heeft mij ook vertelt dat ik enkele updates moest doen o.a mijn nvidia geforce 310M, ik heb dit gedaan en sindsdien kan ik mijn games niet meer openen. Ik ben naar de website van Nvidia gegaan om daar de laatste versie opnieuw te downloaden maar Nividia vond mijn GPU niet dus heb ik dit manueel gedaan en als het programma op het punt komt om zich te instaleren, dan mislukt het telkens. Ik heb ook al geprobeerd om een oudere versie te downloaden, hem te herstellen en ik heb geprobeerd om hem in beveiligde modus te downloaden maar dit heeft allemaal niet gewerkt en nu weet ik niet wat ik moet doen.
Ik hoop dat jullie wat tips hebben

alex159
 
In ieder geval dergelijke prutprogramma's nooit weer gebruiken.

Installeer de (moederbord) chipset drivers en probeer daarna nog eens.
Voor videodrivers moet je soms per se de door de laptopfabrikant geleverde versie hebben.
 
Heb je nog een herstelpunt van vr het draaien van Advanced SystemCare 7?
 
Of een image backup.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan