• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronpiv

Nieuw lid
Lid geworden
7 dec 2022
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Goedemorgen, mijn Dell inspiron 3881 heeft weinig grafische macht om games te spelen. Ik ben online Age of Empires 4 aan het spelen maar dat lukt alleen op de laagste kwaliteit en dan nog met heel veel moeite. Er moet dus een video kaart in, wat is een redelijke kaart waar ik mee uit de voeten kan?
 
Begin eerst maar eens met open schroeven van de kast en kijk welke voeding erin zit. Als de pc nu geen losse videokaart heeft is er een grote kans dat er een 200 watt voeding in zit. Dan moet eerst de voeding vervangen worden voordat je een videokaart kan plaatsen.

Noteer ook even het typenummer van de voeding, die moeten we ook hebben.
 
Bij mijn weten zitten er alleen in de celeron/pentium versies een 200watt voeding, in de i3/i5/i7 10xxx modellen een 260 watt versie en alleen in de 10xxxF een 360 watt voeding (met ook een extra powerline)
 
meestal moet je ook de voeding vervangen als je een videokaart koopt die eigen voeding nodig heeft. De voeding van dell heeft naar mijn ervaring simpelweg geen stekker voor een grafische kaart als hij fabrieksaf met een geintergreerde kaart is geleverd
 
Ik heb er all best aardig wat een update gegeven.
op Tweakers staan veel tweedehands spullen voor een reële prijs.
op marktplaats heb je af en toe geluk maar is het vaak moeilijker om te zien wat ze pressies verkopen als er meerdere vrijwel gelijke modellen op de markt zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan