• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Videospelletje proberen te downloaden van site, maar ze me beetje een loer gedraaid denk ik.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Gaat om site genaamd, Gaming Dragons, kon betalen met Pay Pal, ook kopers bescherming. Maar geen link in mail gestuurd gekregen, en geld kon ik naar fluiten, ze kregen een bericht van Pay Pal, lieten ze weten in mail (mail kan ik niet meer vinden helaas), en waarom ik dat had ingediend zoiets. Daarna niks meer gehoord, ook van Pay Pal niet meer. Iemand hier ervaring met deze site. En of iemand een zelfde soort site kent die wel betrouwbaar is, Steam lijkt oudere spelleke's uit de roulatie te mikken zo te zien.
 
Reacties op jet web zijn niet best.

Als je met PayPal hebt betaald kun je via daar nog je geld terug krijgen. Aankopen zijn volgens mij 180 dagen verzekerd.

 
Link was toch volgende dag gestuurd (aangekomen). Nu verlopen, ze lijken het serieus proberen op te lossen, probeer uitkomst te laten weten, of iemand er nou op zit te wachten of niet.
 
Reacties op jet web zijn niet best.

Als je met PayPal hebt betaald kun je via daar nog je geld terug krijgen. Aankopen zijn volgens mij 180 dagen verzekerd.

Dat ligt er wel aan hoe je betaald hebt. Als je geld overmaakt onder de zogenaamde "friends and family" kan je naar je geld fluiten.
 
Geld terug gestort, en ze me uitgenodigd weer te bestellen als ik wens, was gewoon wat een misverstand zo nu lijkt. Als al weer bestel, weet nog niet, laat ik weten of dan wel goed is gegaan.
 
Tikkeltje mostert na de maaltijd, maar idd, klopt.
 
TS zegt met Paypal betaald te hebben, gelukkig geld terug gekregen.
Ik ben niet blind. Wat ik al zei is "hoe" je betaalt. In de zelfde post licht ik dat ook verder toe..
Friends and family of voor een dienst/product is nogal een verschil bij PayPal.
 
Iemand die soortgelijke site weet nog misschien, die wat betrouwbaarder is ? Al was kans dat ze nog zouden hebben geleverd. Rammelt daar toch (nog ?) wat bij die site. Niet steam dus, maar site die wat oudere titels ook heeft nog dus.
 
Waarschijnlijk komt dit berichtje veel te laat, maar alsnog misschien handig voor iemand die op zoek is.

Ik weet niet specifiek naar welk spel je op zoek bent, maar op https://www.gog.com/ staan vaak ook oudere games. (GOG stond vroeger bekend als Good Old Games). Die winkel is in ieder geval wel betrouwbaar. Je kunt er eens een kijkje op nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan