• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Virus in Outlook mailbox.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerjoy

Gewaardeerd
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.017
Waarderingsscore
2
Goedemorgen. Ik ging gisteravond in mijn mailbox en opende ik een mail van een bedrijf waar ik mijn spullen bestel. Zodra ik het wil openen verschijnt er een outlook logo op het scherm en kan ik niet verder. Zou iemand mij kunnen helpen om deze weer goed te maken a.u.b.
 
Heren sorry voor deze post. Ik heb de virus kunnen verwijderen met Malwarebytes
 
AdwCleaner heeft niets gevonden. Denk je dat het nu goed zal zijn.
 
Welke anti virus gebruik jij?
Laat die ook eens scannen, als die ook niks vind zal het vast goed zijn.

Wat heeft Malwarebytes precies gevonden?
 
Ik gebruik Windows - Beveiliging van win 10 zelf. Als je een betere heb, vind ik het ook goed.
Malwarebytes vond ( PUP.Optional.DriveTheLife ). Dit is ook alles wat die gevonden heeft.
 
Windows Defender komt als gratis scanner als 1 van de beste uit de test.
Dus die gewoon blijven gebruiken.

Gezien dat het een Pup melding is, zal Malwarebytes voldoende zijn het te verwijderen.
Maar je zou nog een volledige scan met Windows Defender kunnen doen, om te kijken of alles weg is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan