• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Virus Thunderbird email ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wacht maar even want hij begreep het niet hoe te scannen
 
De scan is voltooid, geen bedreigingen gevonden
 
Als het allemaal niet lukt zou ik wel bijvoorbeeld weer Outlook kunnen gaan gebruiken. Maar ik vind Thunderbird wel een fijn programma. Ik heb ook een heleboel aparte mapjes gemaakt met emails die ik wil bewaren. Kun je me uitleggen hoe ik die kan exporteren of zo?
 
Over welke Outlook versie heb jij het dan, want Outlook en Thunderbird kunnen bij mijn weten niet goed overweg met elkaar om vanuit Outlook Thunderbird te importeren.
 
Lekker bij Thunderbird blijven - volgend jaar al loopt de ondersteuning voor Office 2010 af!
 
Ja dat wil ik wel maar ik zit nog steeds met die vervelende mails die blijven binnenstromen. En andere nieuwe mails zitten daar achter, dus die krijg ik dus niet binnen......
 
Een Tip - Softmaker heeft een Office pakket dat betaalbaar is, volledig compatibel met MS -Office en zit daar naast de door Softmaker getweakte Thunderbird bij!


Wanneer ik na mijn pensionering helemaal op Linux overschakel, koop ik dit pakket!
 
Ik installeer wel Outlook 2010, en zie dan volgend jaar wel...
 
Outlook zal dezelfde mails ontvangen als Thunderbird - dus die overgang heeft geen zin.
 
beide adressen geen probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan