• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Virus You Tube filmpje wat geplaatst is in messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
IK ben beheerder in een groepsmessenger (groepschat)
In deze chat heeft een bepaald persoon een You Tube filmpje geplaatst
En in dit filmpje zit een virus
Nu wil ik dat filmpje verwijderen
Maar ik kan het alleen verwijderen voor mezelf
Ik wil dat het hele filmpje verwijderd wordt voor iedereen die in deze gemeenschapschat komt Hoe doe ik dat?
 
Van welk programma is die groeps messenger?
Kun je de persoon zelf niet vragen of hij die video wil verwijderen?
Want ik vermoed dat hij de enigste is die dat kan, omdat hij het heeft geplaatst.
 
jij bent beheerder dan heb je wellicht maar beperkte rechten gekregen want al beheerder zou dit al géén probleem mogen zijn om dit filmpje gewoon te verwijderen ..
 
Van welk programma is die groeps messenger?
Kun je de persoon zelf niet vragen of hij die video wil verwijderen?
Want ik vermoed dat hij de enigste is die dat kan, omdat hij het heeft geplaatst.
Van Facebook. Toen bleek ik gehackt te zijn in Facebook .Maar nu heb ik weer Facebook en messener op mijn laptop. Maar alle chats van messenger in mijn galaxy7J zijn verdwenen. Hoe krijg ik al die personen terug?
 
Frits, heb je een hele nieuw FB aangemaakt? De gesprekken van je oude account kun je volgens mij niet gemakkelijk exporteren en importeren in je nieuwe account. Eigenlijk wil je dat ook niet want als je een nieuwe FB gemaakt hebt dan wil je daar niet de oude virus "troep" van je vorige account in zetten met het risico dat je direct weer gehacked wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan