• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jandezwijger

Vaak hier
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
542
Waarderingsscore
0
Geachte, reeds een tijdje heb ik problemen met mijn Windows 10. Als ik op het even welke site zit, scrolt hij plots met grote vaart naar onder. Wil ik terug naar boven scrollen, dan lukt dit mij niet, daar hij meteen weer naar onder vliegt. Na een tijdje is het probleem opgelost, maar daarna komt het terug. Soms zijn er dagen dat alles goed werkt. Ik heb gecontroleerd met visusscanner Avast en met Malware bytes en geen probleem gevonden. Met welk programma zou ik nog eens kunnen controleren? Dank bij voorbaat.
 
Je zou bijvoorbeeld een testversie van bitdefender ( Uw onmisbare gratis softwarekit ) kunnen proberen, maar ik zou het eerder eens in je muis zoeken.

Wat voor muis heb je? (merk, model en hoe zit hij aangesloten? Bedraad draadloos via usb ontvanger, bluetooth?)

Als je een draadloze op batterijen hebt, kan je dan eens andere batterijen erin doen?
 
Doe eens een scan met Malwarebytes.

 
Over welke hardware hebben we het?
Zet eens de weblink van Speccy hier neer, zie m'n sig. de weblink en geen andere creatieve uiting.
Als je al heb gescant met Malwarebytes en Avast lijkt het mij een driver probleem van de graka.
 
Vergeten te vragen, welke browser gebruik je?
 
Kom een beetje bekend voor. Mijn vrouw zit tegen over mij met haar computer. Beiden werken dus met een muis. Op een bepaald moment zagen de muizen elkaar. Als mijn vrouw met de muis een beweging maakt, bewoog mijn muis ook mee. Een andere muis was de oplossing van het probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan