• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik gebruik F-secure als virusscanner maar die laat zoveel troep door in de mailbox heeft iemand een optie?
 
Heeft niets met een AV te maken, filter de berichten op rommel.
En vertellen welk email prog je gebruikt.
 
Ik gebruik outlook.
 
Of;
Dan een 3e party spamfilter gebruiken, Outlook heeft niet een echt goede.
 
Vriendelijk bedankt heb het geïnstalleerd hopelijk word het nu minder druk op de mail.
 
Dien je wel de boel zelf goed in te stellen, het gaat niet vanzelf.
 
Ik gebruik nu de nieuwste versie van EmClient en heb de laatste tijd ook weer de nodige onzinnigste spam dankzij het hacken van Adobe in 2013, waarbij ook mijn e-mailadres buitgemaakt is.

Via rechtsklik op de e-mail kies ik Naar ongewenste e-mails verplaatsen en e-mailadres op zwart zetten.
 
Ik had altijd veel spam in de Outlook, gelukkig de laatste maanden heel weinig.
Maar ik zal de tip van Lange Pier ook eens uitproberen, om te kijken of het helemaal weg blijft, nadat het goed is ingesteld.
 
Gebruik hier TB en daar kun je diverse filters standaard instellen maar die adressen veranderen vaak en dien je ze handmatig te filteren.

Je ontkomt er niet aan maar het zijn er soms maar 1 of 2, tis ook afhankelijk van je surfgedrag, pronsites b.v. :grinning:
 
Ik had altijd veel spam in de Outlook, gelukkig de laatste maanden heel weinig.
Maar ik zal de tip van Lange Pier ook eens uitproberen, om te kijken of het helemaal weg blijft, nadat het goed is ingesteld.

Ja, dat blijft een lastig probleem, heel soms glipt er toch een tussendoor, gebruik ook al Jaren Outlook.
heb al bijna alles geprobeerd om zo weinig mogelijk spam binnen te krijgen, maar sommige zijn hardnekkig :rolleyes:
 
Ja gelukkig komen ze gelijk in de goede map, scheelt weer opruimen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan