• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vista Home pre internet/netwerk

reussie

Junior lid
Lid geworden
13 jun 2008
Berichten
60
Waarderingsscore
0
Hoi.
Ik heb een thuis netwerkje bestaande uit 2 pc beide xp home en het werk prima,het geheel is bekabeld dus geen draadloos gebeuren.
Internet splitter Linksys Wag54G 4 ports switch adsl.
Nu heb ik een hp pc met Vista home pre, de eternet kabel gaat van mijn hp pc naar de linksys en het werkt prima niks geen probleem.
Wanneer ik de stappen uitvoer voor thuis netwerk zodat mijn hp pc opgenomen word in bestaande thuis netwek, dan heb ik geen internet meer en moet alles weer terug instellen zo het stond en opnieuw opstarten dan heb ik weer internet.
Als ik ipconfig oproep op mijn xp pc dan kan ik mijn ip nummer zien, maar in Vista ziet dat er heel anders uit het lijkt wel of de hp pc geen ip nummer ophaalt bij de linksys.
Hoe zit het nu eigenlijk ik heb dan wel verbinding met internet maar mijn hp pc word niet opgenomen in mijn bestaande thuis netwerk?

Is reeds opgelost kan geslotem worden.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan