1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vista Updates (blijft maar naar updates zoeken)

Discussie in 'Windows Vista' gestart door JeroenTV, 17 jun 2016.

Discussie Vista Updates (blijft maar naar updates zoeken) in het Windows Vista forum op nationaalcomputerforum.nl/.

1. JeroenTV

JeroenTV Gevestigd lid

Hallo,

Mijn computer had wat problemen en ik heb besloten de CD erin te gooien om alles eraf te gooien en opnieuw te beginnen. Nu weet ik van een vorige keer dat er updates beschikbaar moeten zijn maar als ik hiernaar zoek, blijft ie maar zoeken.

De PC is dus nog geen 1x ge-update en dit is wel nodig lijkt me om normaal te functioneren.

Windows Vista 32 bit

Ik heb dit een keer eerder gehad en toen het uiteindelijk opgelost was had ik ineens 190 updates, is er iets waardoor ik deze kan vinden en installeren ?

Op het wereldwijde web niet echt verder gekomen.

B.v.d

Jeroen

2. aarie25

aarie25 Moderator Medewerker

Laatst bewerkt: 17 jun 2016
  3. JeroenTV

JeroenTV Gevestigd lid

Op welke pagina? Zie het niet staan....

CMD gedoe net ook geprobeerd maar heeft geen effect geloof ik...

4. aarie25

het linkje wat je ziet staan in mijn bericht.

--- Update ---

hoe lang blijft hij zoeken? misschien dat het uren kan duren omdat er veel updates nodig zijn.

5. JeroenTV

JeroenTV Gevestigd lid

Bedankt voor de Aarie, hij is al een tijdje 'bezig'maar ik betwijfel of ie daardwerkelijk iets doet. Voortgangsbalk lijkt niet vooruit te gaan namelijk en hij is dus al een tijdje bezig...

6. aarie25

had je de link geprobeerd?

--- Update ---

de laatste tijd heeft windows 7 64 bits update problemen en daar duur het zeker enkele uren voor de normale updates.
    dus je zou hem eens een paar uur kunnen laten lopen.
    maar het kan ook zijn dat jij een bepaalde service pack eerst moet downloaden, voor de hij verder gaat met updaten.

7. JeroenTV

JeroenTV Gevestigd lid

Veel gedownloade programma's hebben bij eigenschappen een blokkering zie ik, omdat ze van een andere computer afkomstig zijn. Kan dat er iets mee te maken hebben ?

8. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Doe het volgende eens:

Druk de Windows toet+R en typ daar services.msc Zoek vervolgens de Windows update service. Dubbelklik daar eens op dan kan je hem stoppen en vervolgens weer starten. Zoek daarna nog eens naar de updates.

9. Emi

Emi NCF Goeroe

je zegt dat je de Windows Vista 32 bit gebruikt wetende dat Microsoft enkel nog voor de betalende Extended Support van Vista updates aanbied tot 17/04/2017 m.a.w. indien je er niet voor betaald dan verkrijg je dus geen nieuwe updates! *je kan wel al de eerdere updates ophalen zoals het service pack 1 en 2 maar deze zijn dus achterhaald .

10. aarie25

nee dat lijkt mij niet. doe eerst eens wat Rubensky zegt, mocht dit niet helpen, kijk dan eens hier of dit dan wel werkt.
    https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30135

11. JeroenTV

JeroenTV Gevestigd lid

zojuist Rubensky;s advies gevolgd en helaas vind ie nog niks...Ik betaal er inderdaad niet voor EMI, betekent dat einde verhaal ?

--- Update ---

Microsoft.Net Frameworks werkt helaas niet...het 2e balkje loopt niet, blijft steken bij beginpunt. (geschatte download tijd 0 sec/)

--- Update ---

grootte 0 MB bedoelde ik

12. aarie25

Deel Deze Pagina