• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Vitamo 8 in 1 hub werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PPMG

Nieuw lid
Lid geworden
4 mrt 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
1
Afgelopen week heb ik nieuwe MacBook Pro en HP beeldscherm gekoppeld. Om meerdere devices te koppelen de bovenstaande hub aangeschaft maar deze werkt op geen enkele wijze...(jaja ik ben blond)

Iemand tips?
 
Ik heb helaas geen ervaring met dit soort spullen.
Maar ik neem aan dat jij het wel op de goede manier hebt aangesloten?
Dus de Macbook aangesloten via de USB-C-poort?
Zit er geen handleiding bij deze hub?
 
Ha Aarie,
Inderdaad goed aangesloten en gecheckt door mijn zoon ;)
De hub gaat inderdaad zonder omschrijving en toelichting in de doos helaas...Ik vrees dat het de dure en minder uitgebreide versie van Apple gaat worden dus
 
Een USB C kan een hoeveelheid mA leveren, afhankelijk van het type, daar kom je niet boven?
Welke type USB C is het?
Om de verwarring te vergroten.
 
  • Leuk
Waarderingen: PPMG
Sorry ik dacht dat de link er stond, ik had het apparaat opgezocht, het staat op bol.com
En dan de reactie (review) van DiederikHuijs
 
Een USB C kan een hoeveelheid mA leveren, afhankelijk van het type, daar kom je niet boven?
Welke type USB C is het?
Om de verwarring te vergroten.
ik neem toch aan dat de nieuwe Macbook pro vv is van nieuwste versie?
 
Reactie van DiederikHuijs
nadelen:
-Als de laptop even uit stond en dan aangaat moet hij opnieuw met alles verbinden, waardoor het scherm een aantal keer knippert van verbinding-naar-zwart, en doet hij het weer naar behoren.