• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Vitamo 8 in 1 hub werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PPMG

Nieuw lid
Lid geworden
4 mrt 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
1
Afgelopen week heb ik nieuwe MacBook Pro en HP beeldscherm gekoppeld. Om meerdere devices te koppelen de bovenstaande hub aangeschaft maar deze werkt op geen enkele wijze...(jaja ik ben blond)

Iemand tips?
 
Ik heb helaas geen ervaring met dit soort spullen.
Maar ik neem aan dat jij het wel op de goede manier hebt aangesloten?
Dus de Macbook aangesloten via de USB-C-poort?
Zit er geen handleiding bij deze hub?
 
Ha Aarie,
Inderdaad goed aangesloten en gecheckt door mijn zoon ;)
De hub gaat inderdaad zonder omschrijving en toelichting in de doos helaas...Ik vrees dat het de dure en minder uitgebreide versie van Apple gaat worden dus
 
Een USB C kan een hoeveelheid mA leveren, afhankelijk van het type, daar kom je niet boven?
Welke type USB C is het?
Om de verwarring te vergroten.
 
  • Leuk
Waarderingen: PPMG
Sorry ik dacht dat de link er stond, ik had het apparaat opgezocht, het staat op bol.com
En dan de reactie (review) van DiederikHuijs
 
Een USB C kan een hoeveelheid mA leveren, afhankelijk van het type, daar kom je niet boven?
Welke type USB C is het?
Om de verwarring te vergroten.
ik neem toch aan dat de nieuwe Macbook pro vv is van nieuwste versie?
 
Reactie van DiederikHuijs
nadelen:
-Als de laptop even uit stond en dan aangaat moet hij opnieuw met alles verbinden, waardoor het scherm een aantal keer knippert van verbinding-naar-zwart, en doet hij het weer naar behoren.

-Als je zoekt naar een hub die twee schermuitbereidingen aan kan, kun je lang zoeken, alle hubs die aangeboden worden kunnen enkel 1 schermuitbereiding aan.. Of ze zijn onbetaalbaar.(de goedkope met meerdere HDMI aansluitingen zijn allemaal mirrors=duplicatie van je scherm), waardoor het effectief maar 1 uitbereiding aan kan. Hiervoor raad ik een extra kabeltje aan (jammergenoeg)
-Als je de hub wilt wegwerken met een verlengsnoer, zorg dan wel dat je naar een kabel zoekt die de data+stroom (87 Watt) aan kan, anders kun je niet je laptop opladen via de hub.
-verder is het onduidelijk (ook bij soortgelijke producten) hoeveel data de snoer naar de laptop aan kan, enkel 'USB-C' noemen zegt echt helemaal niks, aangezien dat alleen informatie geeft over de connectie. 3.0= 5 Gb/s, 3.1 gen 1=5 Gb/s, 3.2 gen 2 = 10 Gb/s en 3.2 gen 2x2=20 Gb/s.
 
Dank, het lijkt te werken na een herstart!

Nu de videorecorder aansluiten om tapes te digitaliseren (Elgato video capture)
 
Leuk video's converteren, heb ik laatst ook gedaan, maar ik had nog een oude capture card liggen die ik werkend heb gekregen met een oude driver (die ik gelukkig nog ergens had staan, en het ook doet onder Windows 10).
Ik heb OBS hiervoor gebruikt Open Broadcaster Software®️ | OBS
Maar jij hebt apple, dus dat staat waarschijnlijk er al op? Succes ermee in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan