• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vobsub op mediaplayer harde schijf

Lavendula

Nieuw lid
Lid geworden
8 jun 2008
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Het is tevens men eerste topic hier, en laat ik meteen tot de kwestie komen.
Ik ben van plan me een MediaPlayer externe harde schijf te kopen (je kent dat wel, een externe harde schijf die je aan je tv hangt om zo rechtstreeks films en dergelijke te kijken). Ik heb al het perfecte type gevonden, een versie die draadloos kan communiceren met mijn computer en die ook een HD uitgang heeft. Nu is mijn vraag, en ook na een heletijd googlen heb ik hier nog geen antwoord heb gevonden, is het mogelijk om bijvoorbeeld 'vobsub' te installeren op zo'n schijf? Eigenlijk wil ik gewoon tot het resultaat komen dat ik niet al mijn ondertitels in mijn films moet branden alvorens ik ze kan zien. Ik weet van de mogelijkheid om te streamen van pc naar harde schijf, maar dit zou ik precies liever niet doen (moet volgens mij lag opleveren). Hopelijk heeft iemand hier ervaringen mee. Alvast bedankt.

Oohja, de link naar de harde schijf
http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=6385
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan