• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Voeding voor de niviadia gt 730

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron69

Junior lid
Lid geworden
14 jul 2012
Berichten
45
Waarderingsscore
0
Hallo, weet iemand of een nividia gt730 videokaart werkt op een 180w voeding? Mijn zoon wil binnenkort een elgato card gebruiken met deze videokaart, de standaardkaart in de hp400g3 is niet voldoende las ik. Bij de 730 schijnt minimaal 300 w vereist te zijn? Is dit indien nodig makkelijk aan te passen?
 
Zal gewoon werken alleen als de kaart meer vraagt dan de voeding aan kan zal de voeding stoppen door zijn beveiliging.

Zit een slimline voeding in helaas, eentje met meer vermogen zie ik niet.

2e hands desktop PC'tje miss. aanschaffen?
 
Had juist deze gekocht voor een mooie prijs en de specificaties, ging er van uit dat er een zwaardere voeding in zat, bedankt voor uw reactie!
 
Zal gewoon werken alleen als de kaart meer vraagt dan de voeding aan kan zal de voeding stoppen door zijn beveiliging.

Zit een slimline voeding in helaas, eentje met meer vermogen zie ik niet.

2e hands desktop PC'tje miss. aanschaffen?


Maar is de voeding niet aan te passen, vervangen voor minimaal 300 w?
 
welke voeding zit er nu in (afmeting)

in zijn algemeenheid is aanpassen bij een destop goed te doen maar lange pier geeft aan dat het een speciale maat is.

kaart past wel in de kast?
 
Het dient een zogenaamde Low Profile kaart te zijn.
De kast is Small Factor en ik vermoed niet alleen om de specs maar ook vanwege het uitzien gekocht.
Het is eerder een computer voor erbij, bijvoorbeeld als media computer dan er alsnog een gamecomputer van te maken, want dat zal vermoedelijk ook een hitteprobleem in het kastje gaan geven.
 
welke voeding zit er nu in (afmeting)

in zijn algemeenheid is aanpassen bij een destop goed te doen maar lange pier geeft aan dat het een speciale maat is.

kaart past wel in de kast?

Het is 20×6 cm HP PS-4181-7, de videokaart zat er al in..
 
Het dient een zogenaamde Low Profile kaart te zijn.
De kast is Small Factor en ik vermoed niet alleen om de specs maar ook vanwege het uitzien gekocht.
Het is eerder een computer voor erbij, bijvoorbeeld als media computer dan er alsnog een gamecomputer van te maken, want dat zal vermoedelijk ook een hitteprobleem in het kastje gaan geven.


Dank voor uw reactie en uitleg, ik heb de pc om de inhoud gekocht, heb me vergist helaas en zal het gaan door verkopen.
 
Succes ermee en een tip, als je weet wat voor budget je hebt, kan hier gekeken worden of daarmee een leuke Game PC mee mogelijk is.

 
Gamen zal er niet mee worden gedaan, naast lichte taken alleen het streamen met de elgato. Ik ga er nog even goed over nadenken, de pc is verder erg goed..met een lp videokaart zal het mogelijk kunnen werken en zal de hitte meevallen. Dank voor het meedenken en de adviezen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan