• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Volledige verwijdering software

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedo

Gewaardeerd
Lid geworden
2 okt 2011
Berichten
1.037
Waarderingsscore
12
Hallo,

Wat zou volgens Jullie de beste manier zijn om een complete verwijdering zijn van een programma, te kunnen bekomen?
Ik bedoel dan alles eruit dat er niks overblijft.
Hetzij dan manueel, of met een bestaand programma die er alles uithaalt, wat zou het beste zijn en waarom?

Bedankt voor Jullie antwoord. Groeten.
 
Er zal in de meeste gevallen bestanden achterblijven.
Dan kun je beter een programma gebruiken die de resten verwijderd.
Bij handmatig verwijderen moet je precies weten waar alle bestanden staan.
 
Zoals "Revo uninstaller Pro" bedoel je?
 
Als ik hier kijk, dan zou de gratis Revo uninstaller al voldoende moeten zijn.
 
Bedankt voor de info, het probleem is opgelost :blush:
 
Geen dank!
 
Wat ik altijd doe: typ eerst de naam van het programma in Everything. Dan zie je wat er allemaal aanwezig is.

Daarna Geek Uninstaller laten lopen. (Inderdaad de beste).

Tenslotte weer in Everything kijken wat er nog over is.

Deze laatste resten dan handmatig verwijderen.

Blijft natuurlijk wel nog het register over.
 
Kun je Registrar lite free voor gebruiken, zoeken en de gevonde sleutels wissen, soms zitten er beveiligde sleutels bij die je niet zomaar kunt wissen maar eigenaar worden ervan en dan wissen wil wel.

Vraag mij wel af waarom iemand perse alles van een softwareprogram ma wil wissen, vaak nemen de resten weinig ruimte in.
 
Onlangs verwijderde ik de Zoom Player Free, maar de naam bleef in het contextmenu staan. Vetgedrukt ook nog.

Verwijderen uit het register nam eindeloos tijd in beslag. Toen heb ik het programma maar opnieuw geïnstalleerd.

Voor zo’n geval zou Registrar lite free (is het Registrar Registry Manager Lite?) zeer nuttig kunnen zijn.

Goede tip dus, Lange Pier.
 
Daar zijn diverse tools voor te gebruiken.
Hoeft niet perse met een cleaner.
Meer gratis tools.
 
Ccleaner bij extra's, opstarten en contextmenu, kun je die gewoon verwijderen met ShellExVieuw kun je alleen uitzetten, bij remove zijn bij mij alle opties grijs.
 
De vermelding stond dus niet meer bij CCleaner Extra enzovoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan