• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Voor hoeveel zou ik mijn gaming pc kunnen verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sagroovy

Nieuw lid
Lid geworden
18 nov 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb reeds mijn nieuwe gaming pc op marktplaats gezet omdat ik het geld goed kan gebruiken en ik geen tijd meer heb om te gamen. Deze pc heeft me toch veel geld gekost (1250 euro in de winkel, daarna de videokaart(gtx 760) vervangen met een R9 290) , en ik wil er wel wat voor terugkrijgen. Ik vroeg me af wat nou precies de waarde hiervan is, ik dacht zelf rond de 760 euro, daar staat hij ook op marktplaats voor. De pc is een paar maanden oud en ik heb de bonnen nog. (hij is niet zelf gebouwd maar in een winkel gekocht en ik heb daarna de videokaart vernieuwd)

Specificaties:

- Processor: Intel core i7 4771 - 3,5Ghz (3,9ghz boost)
- Intern geheugen: DDR3 8GB RAM
- Grafische kaart: Radeon R9 290 - 4GB VRAM
- Opslag: 256 GB SSD
- Opslag 2: 2 TB HDD
- Moederbord: ASUS H87 PLUS
- CD lezer: Ja
- Voeding: 600W PSU
- OS: Legitieme windows 8.1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:welkom: op het forum, Sagroovy!

Ik heb je vraag verplaatst van Algemeen naar Ervaringen / Meningen.
 
rond de 600 euro beur je er nog wel voor maar het is nu een dure maand dus nu zou je hem niet snel kwijt raken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan