• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

vpn server

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Wie heeft ervaring met vpn en wat is de beste vpn?
Daarmee doel ik op een vpn zonder logs,anders kan de wet (heb ik gelezen) zelfs met een vpn server makkelijk
op je pc komen.
Heb ergens een vpn gezien met een lifetime abo maar weet niet juist meer welke,ik dacht hotspotshield.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja heb vroeger via google iets besteld wat blijkbaar niet mocht en had de feds en huiszoeking,dus hoe kan ik mij het beste beschermen?

--- Update ---

Misschien een cyberscrub ook een goed idee?
 
Als jij je beter wilt beschermen, dan zou je via tor kunnen surfen.
Ik heb er zelf alleen geen ervaring mee, maar beter als dat is er niet.
https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en

Tor staat voor The Onion Router en is een netwerk dat gebruikt kan worden om redelijk anoniem over internet te surfen. Al het tcp-verkeer van gebruikers wordt langs verschillende Tor-routers geleid, waarna het voor de ontvanger vrijwel niet meer mogelijk is om na te gaan wie de oorspronkelijke verzender was. Binnen het Tor-netwerk is die informatie nog wel aanwezig, zodat antwoorden, uiteraard ook weer via het stelsel van routers, uiteindelijk weer op de juiste plek aankomen
 
Tor heb ik en is niet 100%,je moet daarop nog een vpn hebben.
Zal er een moeten kopen,had er een gedwnld via de nieuwsgroepen maar zit vol trojan's die patcher's.
 
Ik ga dit topic sluiten, want die is van 2017.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan