• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraag 9 (Nationale Computer Quiz 2009)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Nationale Computer Quiz 2009: Vraag 9
(gesponsord door Azerty)

Dit is de vraag van dinsdag 5 januari. Je hebt tot 10.00 uur morgenochtend om deze vraag te beantwoorden. Geef je antwoord als reactie op dit bericht. De antwoorden van de overige deelnemers zijn niet direct zichtbaar en kun je in de loop van de volgende dag bekijken.

Let op: Daarnaast telt altijd je eerst gegeven antwoord! Geef je dus meerdere antwoorden, dan zullen wij alleen je eerste antwoord mee tellen.


Vraag 9:
Welke grafische kaart zie je op de afbeelding in de bijlage?


Deelnemers die zijn afgevallen bij vraag 8:
jasper1980
 

Bijlagen

  • lalala.jpg
    lalala.jpg
    11,5 KB · Weergaven: 149
Geen idee welk antwoord je wilt hebben, maar ik ga voor een DVI?
 
Ik heb volgens mij alle grafische kaarten die maar bestaan bekeken... En ik heb werkelijk geen flauw idee wat het antwoord moet zijn op deze vraag... :S
 
Het correcte antwoord was de Sapphire RADEON HD 4350. Gefeliciteerd Havvie, je hebt als enige het correcte antwoord gegeven!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan