• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraag: kan ik met 'bootstrap' het beeld goed passend maken voor .. de telefoon: in de lengte bekeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

veldfiets

Gevestigd lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
368
Waarderingsscore
0
Hallo computerliefhebbers,

Nu krijg ik dan toch het verzoek om een website ook op de telefoon in de lengte goed te kunnen bekijken en niet vervormd of te klein uitgevallen, zoals nu het geval is.
Het gaat om deze website www.whbe.nl.
Kan bootstrap hier de oplossing zijn?
Dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is er gebeurt?
De mensen op de foto zijn ineens gegroeid en slanker geworden.
 
Wat is er gebeurt?
De mensen op de foto zijn ineens gegroeid en slanker geworden.

Abraham54: bij mij, Windows Phone, pas in huis, had verder zelf niets op dat gebied (bij anderen vragen) zijn de grijze vensters goed passend bij lang beeld, de img = mensen in goede verhouding maar klein, passend over de breedte.
Hoe kan het dan dat de mensen bij jou lang en slank zijn? Ra, ra: is dat niet bij iedere telefoon hetzelfde dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In mijn gewone notebook met Firefox!
Ik heb jouw site eerder gezien en nu is alles in de lengte gegroeid.
 
Persoonlijk zou ik dit probleem met css oplossen.
Code:
img {
    max-width: 100%;
    height: auto;
}
Lukt me niet, style overgenomen en zo in de sheet gezet (img valt onder #home), afmetingen in body eruitgehaald. Hoe geef ik het aan in de body?

--- Update ---

In mijn gewone notebook met Firefox!
Ik heb jouw site eerder gezien en nu is alles in de lengte gegroeid.

--- Update ---

Resume, vraag over CSS bij de verkeerde reactie geplaatst, excuus.
Ra. Ra, ra. Ik heb hier www.whbe.nl niets veranderd, test heb ik gedaan in www.veldfiets.nl/whbe2b, hier kreeg ik niets gewijzigd in beeld: klein fotootje. Ik heb dus een Windows phone, misschien werkt dit weer anders uit als .... Android?
Trouwens: ik denk dat geen enkele oplossing hier soelaas biedt: de mensen zullen altijd langer worden dan breed.
Wat denken jullie?

--- Update ---

Ik heb e.e.a. zelf gecontroleerd op een Android toestel: i.d.d., de portretten zijn veel te lang, overal.
Ik weet zo even niet hoe dit te veranderen: weet iemand dit?
In mijn Windows phone de volgende waarnemingen: groepsfoto, toestel in het lang: zoals gezegd, klein maar niet vervormd, overlangs: goed. Pagina Leden: a. wil niet overlangs, wil alleen rechtop/in het lang bekeken, niet zo fraai dus, beeldjes gewoon veel .. te klein. Maar, gelukkig, maar 1% heeft een Windows phone.
Terug naar Android: hoe kan ik dit nu oplossen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ziet mijn browser het nu.
Of jullie zijn werkelijk nog gegroeid en slanker geworden of er is iets mis gegaan in de hoofdpagina (wat ik dus aanneem).
 
Chrome.jpg Edge.jpg Firefox.jpg Internet Explorer.jpg
Dit zijn mijn beelden om 16.40 uur gepakt.

Snap jouw beeld niet goed, niet best, heb nergens aan gezeten.

--- Update ---

Probleem opgelost, bedankt Gouwepeer.
Ziet: www.whbe.nl.

--- Update ---

Persoonlijk zou ik dit probleem met css oplossen.
Code:
img {
    max-width: 100%;
    height: auto;
}

Gedaan, opgelost.

--- Update ---

Persoonlijk zou ik dit probleem met css oplossen.
Code:
img {
    max-width: 100%;
    height: auto;
}

Gedaan, in line, gelukt. Dank u.

--- Update ---

Vandaag dus wat meer inzicht in responsive webdesign gekregen: = onontbeerlijk tegenwoordig welbeschouwd.
Mijn selectors in CSS heb ik zomaar wat (%, em) ingevuld, bij deze tutorpagina zie ik dat dat niet helemaal correct uitpakken kan, zie hier een voorbeeld.

Ik houd mij aanbevolen:wink: voor www.whbe.nl om de 2 logo's en het menu ook zo responsive te maken.
Dat het rechter logo niet helemaal uit de verf komt is omdat het over de scrollbars heen gaat als ik hem naar links haal, als ik de inhoud naar links verplaats is e.e.a uit verhouding, kleiner maken van het logo: wordt het piepklein op een breedbeeld, daar was ik al achter gekomen, blijft niet anders over dan zo.
Genoeg wensen nog.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan