• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraag mbt microsoft Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerflood

Junior lid
Lid geworden
18 aug 2015
Berichten
33
Waarderingsscore
2
Hoi allen,

Ik heb een vraag mbt Excel.
Ik ben bezig met een pagina wat mij moet voorzien van informatie mbt gerepareerde producten.
Nu is het zo dat ik de gerepareerde producten die de test doorgekomen zijn een andere kleur geef.

Nu is mijn vraag hoe ik Excel zo in kan stellen dat Excel automatisch wanneer de tekst een bepaalde kleur heeft naar een ander tabblad gaat.

Thanks alvast!

Groetjes,

Ricardo
 
Hallo Killerflood,

waarom alleen bij een bepaalde kleur. Jij moet in de cel welke jij aangeeft als gereed de kleur van de letters of cijfers veranderen. Jij zou ook alleen die rij kunnen door laten verwijzen naar een ander tab blad. hoef je ook geen kleur meer aan te passen in jouw overzicht. Dus ik bedoel alleen als jij er tekst inzet, dan verwijzen naar een tabblad gereed product.
Dan moet je een tabblad maken met de naam gereed product. Vervolgens ga jij terug naar jouw invoer tabblad en ga je in de cel staan waar jij normaal de gekleurde tekst inzet. Bijv cel D 4 op tabblad Een. Voer nu op tabblad gereed product in de cel welke jij wilt laten verwijzen: (=Blad1!D1)

Ik kan je helaas geen excell bestand als voorbeeld uploaden.

Groeten Bert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Bert,

Dank je wel voor je uitleg. Ik ga dit zeker proberen! het is erg makkelijk om op die manier cells of zelfs rijen naar een ander blad te plaatsen! Dan ben ik inderdaad ook van het gezeik af met de kleuren!:D

Nogmaals heel erg bedankt!!!

Groetjes,

Ricardo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan