• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

vraag over Epson printer ET-2850

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Waarderingsscore
67
Ik probeer van een aantal A4 bladzijden een pdf-document te maken met mijn Epson ET 2850. Als ik snelkoppeling "Epson scan" open zie ik dit:
67c19a157aace-No.001.jpg

maar geen mogelijkheid om van een aantal A4-bladzijden één pdf-document te maken. Bij mijn vorige Canon printer was dat een fluitje.

Ik gebruik daarvoor Epson Smartscan. Je klikt op scannen en in het volgende venster krijg je een knopje "+scannen". Daarop klikken voor meerdere scans. Als je klaar bent kies je "volgende" en kan je alle documenten in 1 pdfje opslaan.

1740741996198.png
1740742284182.png

Laatst bewerkt:
In tweede instantie, kan je ook in Epson Scan 2 (hetgeen jij gebruikt) een vinkje zetten bij "Toevoeg. of bewerk. na het scan.". Na de voorbeeldscan (ook niet echt nodig), kies je scannen en na het scannen krijg je een nieuw venster. Daar kies je voor "toevoegen" en scan je zoveel pagina's als je nodig hebt. Als je klaar bent na de laatste scan kies je voor "bewerken" en krijg je aan overzicht, waarna je kan opslaan.
1740742867006.png 1740742882944.png

Inderdaad, een fluitje van een cent nu. Hartelijk dank (methode artstudio)

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan