• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraag over Magix 17 Video editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Ik kan geen onderwerp vinden in dit forum over video bewerking.
Dus zit ik hier goed? Of heb ik het over het hoofd gezien!

Ik ben uit een flink aantal "shots" een video aan het samenstellen om op een DVD te branden.
Daavoor gebruik ik Movie edit pro 17 van Magix.
Een fors deel van die shots breek na verloop van tijd het geluid af. De shots zelf hebben wel het volledige geluid.
Iemand een idee hoe dat komt? En nog beter, hoe los ik dat op?
perloc
 
Geen reactie hier. Ook op het forum van Magix, zowel de Nederlandse als de Engelse geen duidelijke reactie.
Inmiddels is Movie Edit Pro wegens een ander probleem verwijderd van mijn laptop doordat een Image is teruggezet.
Wie heeft een tip over een goed freeware video edit programma?
MEP daar heb ik voor betaald maar dat werkt niet goed. Dus.
perloc
 
aarie25: Dank voor antwoord. Er is keus genoeg op Internet.
Maar ik zou graag van iemand horen die een (gratis) video programma gebruikt waar hij enhousiast over is.
Het programma moet wel tenminste een rechtopstaand beeld liggend kunnen maken en moet verschillend frames/s aankunnen.
Mijn samen te stellen video is door tenminste 3 verschillende types camera's opgenomen w.o. 2 smartphones.
perloc
 
aarie25: Mijn samen te stellen video is door tenminste 3 verschillende types camera's opgenomen w.o. 2 smartphones.
perloc

deze verschillende bestanden dien jij dan wel eerst tot 1 enkele bestand te converteren ...
ik heb nog nooit gehoord dat men fragmenten met verschillende extensies kon toevoegen tot 1 geheel !
 
Jij hebt de Movie Edit Pro gekocht en mag daar support voor verwachten, misschien werkt het dan wel goed.
Vorige week heb jij met adwcleanener en jrt rommel weg gehaald, kan goed zijn dat die er ook weer opstaan.
Als je die programma`s uit jou andere topic weer eens gebruik, daarna weer probeert op movie edit pro weer werkt.
 
Emi: In MEP kon ik elke take aanpassen voor de verschillende f/s waarden. Mijn (Sony) camera heeft 25 f/s, er is een smartphone met 29f/s en een met 30 f/s. Dat gaf geen probleem: als je een take in de video aanklikte kon de f/s instellen, en zo voor elke take. Wel was het zo dat, als je de f/s veranderde, de lengte van de take ook veranderde. Dus dan moest je de rest opschuiven of terughalen.

Aarie25: In MEP was in een dropdown menu een item te selecteren waar je een vraag bij Magix kon stellen. Bij mij gebeurde er helemaal niets als ik dat item aanklikte. Er werd geen verbinding gemaakt met Magix. Dat was ook een van de ergernissen.

Maar zoals ik liet weten, ik ben klaar met Magix. Is al verwijderd van mijn laptop. Ben ik vele dagen mee bezig geweest om het geuid voor elke take in mijn video te laden. Bij 10-20% van de takes brak het geluid op 1/3 van het laatste deel af. En dit soort dingen is niet te vinden in de HELP-file.
perloc
Ik wil iets anders. Iets wat wel goed werkt.
 
Ik gebruik zelf geen video edit programma`s en kan jou daarin geen goede informatie geven wat goed werkt.
Maar misschien dat er iemand nog een gouden tip heeft voor jou.
 
Niemand dus aarie25! Of gebruiken ze allemaal Movie Maker van Windows....
perloc
 
Geen idee :smile:
Misschien dat er nog iemand zich meld.
Wat je anders ook nog kunt doen, kijk in de link die ik gaf in bericht 3.
Als jij dan een programma hebt gezien wat jou eventueel aan staat, Google dan eens op reviews, dan weet je tenminste of het goed werkt of niet.
 
Was ook mijn idee, zoeken naar reviews over movir editors.
Maar ik wilde het nog even afwachten.
perloc
 
Ja dat heb je goed, misschien komt er nog iemand met een goede tip.
 
Ik werk zelf met pinnacle al vele jaren geheel naar tevredenheid..maar het is niet gratis.Ook als de film gedraaid moet worden of wat anders kan powerpoint gebruikt worden.Bij de eerste dia je film invoeren en de rest volgt vanzelf. Succes
 
Beste Pake1930,

Het is niet toegestaan om op een topic te reageren waar al 2 weken niet meer is gereageerd. Het laatste bericht komt zelf uit 2016. Ik zal dit topic dan ook sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan