• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

vraag over online gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaikie

altijd in de wolkjes!
Lid geworden
29 jul 2005
Waarderingsscore
589
Hey,

Ik wil iets vragen over online gamen. Ikzelf maak er geen gebruik van, maar mijn vriend vind het fijn om MOHA te spelen...gn idee, en wil dat installeren op mijn pc..Hebben jullie veel last van rommel op je pc als je een online game speelt of valt dat wel mee. Hij mag uiteraard van mij doen waar ie zin in heeft...behalve mijn pc volgooien met spyware en andere dingen...

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties...

Speel zelf Battlefield 2, en speelde ook BFV. Nooit ergens last van gehad. Vooral met downloaden ed moet je opletten (Kazaa, Arureus etc). Het enige is dat je nl wel een uitzondering maakt in je Firewall maar ja, zo veel progs doen dat. Denk dat MOHA (Medal of Honour toch?) wel veilig is...

Mac

Hij heeft het op cd en er is een optie online spelen...hij doet dat thuis graag, maar wil het bij mij dus ook installeren. Het is niet zo dat hij iets wil downloaden, alleen kennelijk moet er iets geïnstalleerd worden en een klein bestandje worden neergezet om het te kunnen gebruiken...Ja, het is Medal of Honour.

In dat geval meldt je jezelf aan bij een server meen ik.
Tja, online brengt altijd wel enige vorm van risico met zich mee....
Ik zou me er niet druk over maken en gewoon doen.
Natuurlijk wel met regelmaat je pc controleren (doe je toch al meen ik)

groetjes

Online game...heb dur bijna nooit problemen meej :) :klokken:

sommige mensen (die niet veel van pc's weten) zijn er absoluut van overtuigd dat als ze een nieuwe pc kopen hun kinderen moeten verbieden om spellen te instaleren ivm 't voorkomen van spyware e.d.Maar willen dan wel graag een muziek cd'tje branden en dus downloaden bijna dag en nacht.. en dan menen ze hun pc spyware vrij te houden
------------------------------------------
eigenlijk is 't andersom een spel van een cd is veel beter dan downloaden (hier heb je veel meer kans op "rotzooi" ..maarja iedereen meent 't , 't beste voor te hebben/te weten

sommige mensen (die niet veel van pc's weten) zijn er absoluut van overtuigd dat als ze een nieuwe pc kopen hun kinderen moeten verbieden om spellen te instaleren ivm 't voorkomen van spyware e.d.Maar willen dan wel graag een muziek cd'tje branden en dus downloaden bijna dag en nacht.. en dan menen ze hun pc spyware vrij te houden
------------------------------------------
eigenlijk is 't andersom een spel van een cd is veel beter dan downloaden (hier heb je veel meer kans op "rotzooi" ..maarja iedereen meent 't , 't beste voor te hebben/te weten
------------------------------------------------------------------------
ik speel zelf graag call of duty online en hier moet je ook wel eens een map van de server downloaden maar dat kan je uitzetten dus dan doe ik dat ook en ik heb via cod nog nooit last van spyware gehad

super om te weten, ik kan met een goed gevoel nu hem medal of honour laten installeren, dan zie ik m wat vaker :lol::lol:

Hij speelt rustig een nacht door...:D En idd lopen er regelmatig scans over mijn pc om rommel te voorkomen. Dus dat zal ik dan gewoon nog vaker doen. Alsvast heel erg bedankt!

:D:lol::D

mooi zo ja zoals gezegd is er komt geen weinig rommel binnen via het online gamen zelf maar ja altijd als je internet connectie hebt kan er altijd gewoon rommel op komenm niet via moh

ja, en hopelijk is mijn pc daar gewoon mega goed tegen beveiligd, ben nl altijd online, mijn internet connectie staat gewoon altijd open, maar met de nodige vuurmuren, spy-maleware scanners, virusscanners, etc moet het lukken...haha..superdank!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan