• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraag over Outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

azapel

Junior lid
Lid geworden
13 okt 2008
Berichten
62
Waarderingsscore
2
Bij gebruik van Outlook,com moet ik uiteraard een gebruikersnaam en wachtwoord invullen.

Na dit gedaan te hebben verschijnt een scherm zoals in de bijlage. Wat ik ook invul, wel of niet een vinkje plaatsen, vraag met "Ja" of "Nee" beantwoorden, de vraag blijft, bij iedere volgende keer dat ik toegang wil, terugkomen. Ik kan Outlook dus wel gebruiken, maar moet steeds een vraag beantwoorden zonder dat dit effect heeft.

5f8e91d015c46-2020-10-20_09_27_18-Window.png



Weet iemand hoe ik hier vanaf kom?

Dank en groeten,
Aza
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus het vinkje aan zetten voor niet meer vragen en dan ja of nee kiezen werkt niet?
Ik heb er zelf geen problemen mee.
Misschien dat hun een update hebben uitgebracht, waardoor dit niet meer werkt.
Ik zou het even afwachten.
 
soms help het om je browser terug te zetten naar de basis instellingen bij dit soort problemen
 
Welke browser gebruik je? Je moet in de "instellingen" naar privacy opties gaan en daar zorgen dat er niks van cookies/wachtwoorden wordt gewist bij afsluiten.
 
Ik krijg nu ook die melding steeds te zien, terwijl ik die nooit meer kreeg.
Dus het ligt bij Outlook zelf.
 
Bedankt voor de reacties, helaas heeft geen enkele mij geholpen.

Aza
 
Zoals in mijn bericht 5, heb ik dit nu ineens ook, dus ligt het probleem bij Outlook en zal die dit moeten aanpassen/oplossen. Daar kan helaas geen andere reactie iets aan verbeteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan