• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraag Toyota audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ariehout

Nieuw lid
Lid geworden
15 mei 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Beste mensen,
Sinds vorig jaar heb ik een Toyota Yaris hybrid. Er zit geen cd speler meer in. Ik heb mp3 nummers op een stick. Deze staan in mappen; een map per cd.
Het systeem ziet echter sommige mappen niet.
Wat kan ik eraan doen?
 
Dank voor je reactie! Losse nummers kan wel, maar dan moet ik elke keer bedenken hoe de nummers ook al weer heten en hoe de artiest heet; ik moet dan na elk nummer weer een nieuw nummer kiezen. Bij de mapjes speelt hij alle nummers uit dat mapje af. Als ie het mapje ziet, tenminste.
 
Sommige (auto)audio systemen werken met een max aantal mappen en/of nummers. Hou je hier geen rekening mee dan worden sommige mappen en/of nummers niet weer gegeven en ook niet afspeelbaar.
Bij Honda is dat bijvoorbeeld 99 mappen en max 200 nummers. Mogelijk is dat bij Toyota net zo. Staat wel in de handleiding maar word meestal over het hoofd gezien.
 
Dank je wel, Shady Angel. Dit zou het weleens kunnen zijn. Ik heb de handleiding nageplozen, maar iets van dit heb ik niet gezien. Gisteren heb ik een tweetal mappen op een andere stick gezet; die ziet ie wel en kan ik ook afspelen. Nogmaals bedankt voor je reactie!
 
Ik heb er lang achter moeten zoeken want bij mij stond het niet in de handleiding. Ik heb er contact voor opgenomen met de invoerder van Honda.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan