Aydin1234
Nieuw lid
- Lid geworden
- 1 aug 2023
- Waarderingsscore
- 4
Weet ik echt niet is dat zo?Asus, MSI, Gigabyte, Inno3D ... ze werken toch allemaal met dezelfde lay-out en chipset, maakt niet veel uit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet ik echt niet is dat zo?Asus, MSI, Gigabyte, Inno3D ... ze werken toch allemaal met dezelfde lay-out en chipset, maakt niet veel uit.
Heel kort: Ja.Weet ik echt niet is dat zo?
Ja is de Gforce chipset, ik heb zelf een MSI moederbord gehad met een Asus 1060GTX 6GB kaart er op, ging als een trein.Weet ik echt niet is dat zo?
Zie uitleg van ArtstudioG, maar wat ik altijd doe is prijs en snelheid vergelijken.MSI VENTUS XS OC GeForce GTX 1660 6 GB videokaart'.
Dank je wel daar gaan we ook heen zometeen daar ging mijn voorkeur naar uit heel erg bedankt voor je reactieIk zou voor de super gaan, deze dus: MSI VENTUS XS OC GeForce GTX 1660 super 6 GB
Jaa had ze vergeleken inderdaad en zag weinig verschil de ene super had geheugensnelheid van 14 gb en de ander de ti 12 gb. De ti is 50 euro duurder dus vandaar dat we voor de super gaan.De 1660 Ti is iets sneller zoals je kunt zien en ook wat beter dan de super. Maar 2-6% is erg minimaal. Ligt er dus aan hoeveel duurder deze kaart is. Zit er 10 of 30 euro verschil in, zou ik zeker voor de Ti gaan.
Het is echt een kwestie van hoe groot is het prijsverschil, de Ti is beter, maar geen 80 euro extra waard bijvoorbeeld.
Haha ja ben erachter had aan de andere kant stekkers zitten met extra pinnen voor de voeding hij werkt even de juiste drivers erbij gezocht net hij is hem nu uittesten hartelijk dank allemaalAls ik me niet vergis heeft deze extra voeding nodig ja. Daarvoor zijn er normaliter bij de voeding in de PC speciale kabels meegeleverd.
Er zijn wel webwinkels die dat ook los aanbieden, maar dat werkt niet altijd zoals je in dit artikel kunt lezen.
Dus ik zou even kijken wat er nog aan losse kabels die aangesloten zijn aan de voeding in de kast liggen of dat je nog kabels hebt liggen die van de voeding zijn.
NB: Dit had je ook nodig gehad met de Ti dus wat dat betreft geen verschil.
Ik zou er eentje zoeken die op het socket van het moederbord past, anders wordt het dadelijk ook nog een nieuw moederbord en misschien nieuw geheugen. Maar loont dat nog?moet deze ook speciaal zijn
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.