• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Vreemde mapjes op de C-schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar er staat helemáál geen woord Code in het lege kladblokvenster.
 
Laten we er maar mee stoppen. Ik kan je niet duidelijk kaken dat ik geen Code-venster krijg in Kladblok. En jij snapt niet dat ik niet verder kom. Hartelijk dank voor je pogingen me te helpen.
 
ER KOMT GEEN WOORD CODE IN HET LEGE KLADBLOKVENSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
Waar staat geschreven dat het woord code in het kladblok venster moet komen te staan?

Download het bijgevoegde Fixlog kladblokdocument naar het bureaublad en gebruik FRST,
 

Bijlagen

  • Fixlog.txt
    478 bytes · Weergaven: 6
Wat is dan nu jou probleem?
Ik zeg maar dit, slaap er dan een nachtje over, morgen is er weer een nieuwe dag en ben je weer uitgerust.
 
Het probleem is dat ik nergens tekst krijg onder Code. Het woord code komt nergens voor in alles wat FRST produceert noch in Kladblok. Ik wil best tekst Kopiëren onder Code zoals je vroeg maar waar kan ik dat vinden? Ik heb net nog maar weer eens alle te nemen stappen doorlopen maar zie nergens Code. We tekst maar geen Code
 
jij dient het woord code niet te gebruiken ...
open kladblok en plak daar dus regel1 tot en met regel14 in ...sla dit op als Fixlist.txt
in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is ...
**letop de cijfers 1 tot en met 14 dien je niet te gebruiken deze werden maar vermeld om aan te geven dat er 14 regels zijn in deze code venster ...
 
jij dient het woord code niet te gebruiken ...
open kladblok en plak daar dus regel1 tot en met regel14 in ...sla dit op als Fixlist.txt
in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is ...
**letop de cijfers 1 tot en met 14 dien je niet te gebruiken deze werden maar vermeld om aan te geven dat er 14 regels zijn in deze code venster ...

En dat fixlog had ik al bijgevoegd in een vorig bericht!
Goed lezen is voor sommige mensen echt wel moeilijk
 
dat kan ook immers zo zijn dat men iets leest maar niet goed begrijpt wat er bedoeld word … maar te fier om een verduidelijking te vragen ...enerzijds zou jij de handeling ook iets duidelijker kunnen neerzetten ..
bv door de tekst van mij daar aan toe te voegen of dit in je eigen bewoording er aan toe te voegen ..
*ook kan het dus zijn dat de TS nooit met zulke code vensters gewerkt heeft en dan helpt een verklaring wel ..
 
Catweazle is de eerste tot nu toe die er een drama van heeft gemaakt in al die jaren dat deze canned door mij en anderen gebruikt wordt.
 
Dat spijt me dan. Maar het is me gewoon niet duidelijk. Nu heb ik de Fixlist. Als ik FRST.exe open en op Fixen druk krijg ik steeds de melding als je toegestuurd onder #31
 
heb jij dan frst.exe opgestart als zijnde de administrator ...dus met een rechts klik op frst.exe uitvoeren als ( administrator ) selecteren .
 
Ja dat doe ik steeds. Alles verder op de pc afgesloten. Ook de virusscanner en Cybereason uitgezet.
 
ik kan de fixlist niet proberen of uittesten omdat deze enkel voor u in aanmerking komt ..ik denk dan nu eerder aan een machtigingsprobleem aangezien je eerder vermelde dat deze Windows door een ander er op gezet werd .
 
Kan het machtigingsprobleem veroorzaakt worden door het probleem waar deze hulpvraag mee begon?
 
Jij hebt dus een bijzonder onwillige Windows op dit moment.
Het ligt dus niet jou of FRST.

We gaan wat anders proberen.
Laat weten of jij ook hiermee problemen ondervind.


Download de
5751dc31d90d9-ESET_onlinescanner_v2.PNG
ESET Online Scanner naar je bureaublad.

Eset Online Scanner uitvoeren.
  • Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • "Computer scan settings" opent, vink daar "Enable detection of potentially unwanted applications" aan.
  • Klik op "Advanced settings", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.

    - Enable detection of potentially unsafe applications
    - Enable detection of suspicious applications
    - Scan archives
    - Enable Anti-Stealth technology
    - Clean threats automatically
  • Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)
  • Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
Na het scannen:
  • Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.
  • Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
 
Ik zie nu dat een en ander in de online scanner anders van opzet is geworden.
De menu's werken iets anders - dus kort binnenkort verander ik het verhaal.
 
Duurde wel even.
 

Bijlagen

  • Eset.txt
    12,4 KB · Weergaven: 3
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan