• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wát een veranderingen!

LucLCG

Dé ondernemer van NCF!
Lid geworden
11 okt 2013
Berichten
4.189
Waarderingsscore
0
Goeeeeeeeeieavond luitjesssssss.

Wat een verandering sinds 2/3 jaar... Ongelofelijk! Mooi hoor.

Alles goed met iedereen hier? :)
 
Ha die Luc - met mij is alles wel.
Tijden veranderen - dit forum heeft sinds jij hier voor het laatst was inmiddels de derde eigenaar.
En omdat mijn forum op XenForo was overgegaan = heeft hij besloten dat ook te gaan doen.
Het is een heel verhaal geworden, maar ik heb dit forum uit Engeland gehaald en op een Nederlandse host gezet!

Wat heb jij in de laatste 2 à 3 jaar gedaan - ben je nog aan het studeren?
Zoja - welke studie volg jij dan?
 
Abraham! Wat een tijd..

Neem aan dat jij de 'derde' administrator bent...? :cool::cool:

Ja! Ik studeer nog steeds, alleen totaal een andere kant dan dat ik zelf dacht: De detailhandel kant op. Momenteel doe ik Ondernemer Retail (MBO-4), en ga ik (hopelijk) volgend jaar over op HBO-SBRM (Small Busnuiss and Resource Management) doen!

Ondertussen werk ik nu als leidinggevende in een supermarkt (Pick-up point en Home Delivery Service) :)
 
Wat leuk - zolang je alles met plezier kan doen zal het helemaal goed komen met jou.
 
Jazeker doe ik het met plezier! Nu nog doorgroeien naar grotere afdelingen! :D
 
Welcome back! Hopelijk vind jij ondanks de veranderingen dit forum nog steeds leuk! Hopen dat je hier een oplossing kan vinden voor eventuele problemen en er natuurlijk gewoon plezier aan beleefd om hier te zijn.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan