• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wíndows versie 1703/ 15063.413

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
Met een draadloze verbinding (vakantieadres) duurde die update bijna 3 uren. Daar dus wel rekening mee houden als je er aan begint, omdat andere activiteit dan niet mogelijk is.. Belangrijk ook is: niet alleen dat alle systeemherstelpunten (weer) verdwenen zijn, maar dat het kunnen aanmaken daarvan ook nadrukkelijk weer ingesteld moet worden. Men zij gewaarschuwd.
 
Over die herstelpunten - de oude hebben geen zin meer omdat Windows een compleet nieuwe versie heeft geïnstalleerd en de eerdere versie in de map Windows.old geschoven heeft.
Maar na de update een nieuw herstelpunt maken is een goede tip.
 
hier werden er 3 herstelpunten bewaard na deze update ...
er werd hier nadat of voordat de update geinstalleerd was een automatisch herstelpunt aangemaakt zag ik juist ..
van een Windows.old is er géén sprake indien deze eerder werd verwijderd ..

594176130aef9-Ashampoo_Snap_2017.06.14_19h39m49s_001_.png
 
hier werden er 3 herstelpunten bewaard na deze update ...
er werd hier nadat of voordat de update geinstalleerd was een automatisch herstelpunt aangemaakt zag ik juist ..
van een Windows.old is er géén sprake indien deze eerder werd verwijderd ..

Heb jij Windows 10 1703 via de Windows Update geïnstalleerd of op andere wijze?
 
via de normale manier dus.. m.a.w. via de Windows Update functie
 
Dat is dus de methode die Microssoft het liefste ziet gebeuren.
Maar er is dus geen Windows.old ontstaan ondanks dat de update een totale vernieuwing is?
 
van een totale vernieuwing is er pas sprake indien men van versie 1607 naar versie 1703 gaat ... dat is hier dus niet het geval ..
 
vreemd alweer dat ik - behalve het 1e bericht van A54 - geen emails meer kreeg van dit draadje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan