• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

W10 schijfbeheer bijwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

xypelair

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2007
Berichten
829
Waarderingsscore
2
1630317510065.pngZie bijgaande screenshot.
De partitie van 81,14 Gb wil ik toevoegen aan partitie C (de W10 ). Daarvoor moet ik waarschijnlijk tijdelijk de herstelpartitie voor verwijderen ? Hoe moet ik dat aanpakken?
B.v.d.
 
ik denk dat je met de (gratis) MiniToolPartitionWizard 12 het makkelijkste werkt.
Als je die opstart zie je al je schijven, in jouw situatie alleen"C" (je dvd niet meegeteld). Als je op je C rechts klikt
612cdf152a7fb-No.003.jpg

komt er een uitgebreid menu. Eén daarvan is "move/resize" en daar verder kijken. Kan hier zo gauw geen voorbeeld geven. Na de nieuwe instelling staat er links onder een groot V-teken = apply = toepassen. Even wachten en klaar. Voor alle zekerheid van tevoren een back-up van je schijf maken (dat adviseert MTPW trouwens ook).
 
maar heb je het kunnen uitvoeren en is het gelukt? een printscreen zou aardig zijn.
 
Je zult denk ik wel moeten opstarten van een bootable usb stick MiniToolPartitionWizard 12 om deze bewerking uit te voeren, Want het betreft de c-schijf waar windows op staat, en die is in gebruik als je het programma start vanaf die computer.
En de Herstelpartitie moet je niet verwijderen.

Ik heb het programma even geïnstalleerd en zie dat je met de gratis versie geen bootable media kunt aanmaken. Maar wellicht is er een mogelijkheid om een herstart te doen, nadat je hebt aangegeven wat je wilt doen. Ik ga dus heel zuinig zijn op mijn cd-r die ik hier heb liggen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan