• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

W11 Hoe rechtsklik menu Explorer aan te passen.

Post number 3 has been selected as best answered.

Status
Niet open voor verdere reacties.

schults2005

Vaak hier
Lid geworden
11 nov 2005
Berichten
559
Waarderingsscore
7
Als ik op een map de rechtsklik optie gebruik, zie ik in diverse mappen een enorm lang menu tevoorschijn komen.
Ik weet dat bij installatie van sommige "handige"apps er aanvullingen in komen.
Maar is er behalve in het register gaan rommelen een "simpeler/gemakkelijker" manier om de overbodige ----- te verwijderen.
In voorbeeld LInkerdeel als ik op een map met bijv. afbeeldingen rechtsklik en rechterdeel als ik op "moeder"-map rechtsklik gebruik, waar dus geen files in staan.
Mijn wens is gewoon overal het rechtse resultaat.
Want zodra er dus ALLEEN bestanden in staan krijg ik dat onoverzichtelijke lange menu.
Een heel onhandige oplossing is om overal een lege map toe te voegen, om dat te voorkomen.
 

Bijlagen

  • EXplorer.jpg
    EXplorer.jpg
    216,2 KB · Weergaven: 10
Volgens mij gaat het niet zonder dat er rechtstreeks of via een programma (waar er velen van zijn) iets in het register aangepast wordt.

Pas er wel mee op, want ik denk niet dat ze allemaal goed bekend zijn, er staat er wel 1 van Microsoft autoruns zelf bij.


 
Ik gebruik enige tijd tot volle tevredenheid. Er is ook een gratis versie maar heb na enige tijd de professionele versie aangeschaft.
63e8c5dec52d2-2023-02-12_11h56_18.jpg
 
Ik gebruik enige tijd tot volle tevredenheid. Er is ook een gratis versie maar heb na enige tijd de professionele versie aangeschaft.
63e8c5dec52d2-2023-02-12_11h56_18.jpg
Heb gratis versie geprobeerd. Verademing. Al veel kortere lijst. Bedankt.
 
Volgens mij gaat het niet zonder dat er rechtstreeks of via een programma (waar er velen van zijn) iets in het register aangepast wordt.

Pas er wel mee op, want ik denk niet dat ze allemaal goed bekend zijn, er staat er wel 1 van Microsoft autoruns zelf bij.


Ja, zag wat vertaalde sites, dan ben ik al wat huiverig. De autoruns ziet er goed uit, maar intussen dir right click enhancer geprobeerd. Moet je ook wel opletten, maar komt toch gebruiksvriendelijker over dan Autorun.
In ieder geval bedankt voor je tips.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan