• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Waar kan ik deze pc het goedkoopst kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcxpert

Nieuw lid
Lid geworden
28 dec 2017
Waarderingsscore
0
Graag koop ik een pc met onderstaande specificaties. Waar kan ik deze pc het best kopen?

Specificaties pc:

• budget: tussen 1600 en 2000 euro
  • premium garantie van 3+ jaar
  • levertijd/afleverdatum: binnen 7 dagen (deadline: donderdag 4 januari 2018)
  • behuizing: goedkoop, 4 tot 8 hdd 3.5” bays, front: met 2 tot 4 usb en audio/mic jacks, liefst grote behuizing
  • moederbord: atx, (als behuizing het niet levert, dan via moederbord: 2 tot 4 front-usb en front-audio/mic jacks), 4x ddr4 (voor in totaal 32gb).
    Back: RJ45, PS2 toetsenbord/muis, 6+ usb, minimaal
    Binnen: aansluiting voor minimaal 3x sata/ata hdd, 1x ata cd-speler , 1x evo (ssd hdd)-aansluiting, 1, 2 of 3 GPU: (zie hieronder, geschikt voor 1x of 2x aansluiting voor videokaart voor 3 monitoren)
  • netwerkkaart: onboard
  • geluidskaart: onboard
  • voeding: vanaf 750w, 1x voedingkabel (pins) voor EVO hdd, minimaal 1x voedingkabel voor ouderwetse XP-harddisk (ATA en SATA harddisk/cd-speler)
  • harddisk: EVO hdd, minimaal 125gb
  • werkgeheugen: in totaal 32gb ddr4
  • videokaart: 8gb
  • tweede videokaart: Ik wil 3 monitoren aansluiten (Ik heb zelf 2x VGA-videokaarten om 2 monitoren aan te sluiten. Passen deze op uw moederbord?). Dus ik hoef bij u enkel 1 videokaart (vga of hdmi) voor 1 monitor te kopen, nietwaar?
  • cpu: minimaal 6 core, minimaal 3.0ghz
  • cpu koeler: tussen 30-50 euro, maak gebruik van koelpasta
  • behuizing koeler: goedkoop, standaard
  • tweede harddisk: geen (heb ik er 3 zelf)
  • cd/dvd-speler: geen (heb ik zelf)
  • monitor: geen (ik heb er 3 zelf)
  • randapparatuur: ergo-keyboard/muis, max. 50 euro bij elkaar
  • software/OS: geen
  • cardreader: geen
  • floppydisk: geen

Met zo'n budget toch nog de goedkoopste winkel willen?
Prijzen verschillen per web-shop en er is niet één de goedkoopste met alle onderdelen.

Verder snap ik er geen hout van, b.v. "harddisk: EVO hdd, minimaal 125gb" "2x VGA-videokaarten Dus ik hoef bij u enkel 1 videokaart (vga of hdmi) voor 1 monitor te kopen, nietwaar?"

Stel zelf wat samen bij één van deze webshops.
Tweakers

XP gaat niet werken op een UEFI systeem, virtueel wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan